Geçmişten kopamıyorum, aklım hep eskide. Ne yapmalıyım?

Kendimi ne kadar engellemeye calışsamda bu durum artık bana eziyet veriyor. Karakter olarakda bi defterin bile bi anısı varsa kıyamıyorum atamıyorum. Sürekli eskiyi düşünmekten kendimi alamıyorum bundan 2 yıl önce o kadar mutluydumki ama mutlu olduğum herşeyin yalan olduğu gerçeğiyle yüzleştim arkadaşlarımın hayatımdaki kişilerin gerçek yüzlerini gördüm benim için bu tarz insanların hayatımdan elenmesi elbette güzel oldu ama bi türlü hayatımdaki kişileri aklımdan cıkaramıyorum.
Geçmişten kopamıyorum, aklım hep eskide. Ne yapmalıyım?
Cevapla