Geçmişi çok kafama takıyorum ne yapmalıyım?

geçmişte pek düzgün biri değildim. karakterim kötüydü çok yanlış hareketlerim oldu insanlara karşı falan. aynı şekilde dış görünüş olarak güzel değildim bakımsızdım insanlar çok dalga geçerdi benimle o dönem çok zorbalıklar yaşadım. tabii aradan yıllar geçti kendime çeki düzen verdi hareketlerimi düzelttim kendime dikkat etmeye başladım falan. ama geçmişten kurtulmak çok zor bana zorbalık yapan insanları ya da kırdığım kendilerine karşı yanlış hareketler yaptığım insanları gördükçe aklıma geçmişim geliyor. özellikle son zamanlarda sürekli geçmişi düşünmeye başladım. psikolojim alt üst olmuş durumda. ne yapabilirim sizce?
Geçmişi çok kafama takıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla