İnsanlarla konuşmak vakit geçirmek çok yorucu geliyor mu size de?

Herkes yapmacık geliyor zaten. Kimseyi sevemiyorum o ayrı konu bazen mecbur birileriyle vakit geçirmek zorunda kalıyorum çok yorucu geliyor konuşmak muhabbet etmek gülmek falan. Gülerken de yapmacık gülüyorum içimden gelmiyor çünkü kimseye gülmek.

İnsanlarla konuşmak vakit geçirmek çok yorucu geliyor mu size de?
Cevapla