İnsanlarla iletişim kurmanın çok yorucu olması normal bir şey mi?

Aşkolar ben biraz tükenmişim ya. Bi süre susma orucu filan mı yapsam acaba zaten dinleyen yok enerjim boşa gitmesin

İnsanlarla iletişim kurmanın çok yorucu olması normal bir şey mi?
İnsanlarla iletişim kurmanın çok yorucu olması normal bir şey mi?
Cevapla