Aşkolar ben biraz tükenmişim ya. Bi süre susma orucu filan mı yapsam acaba zaten dinleyen yok enerjim boşa gitmesin

Aşkolar ben biraz tükenmişim ya. Bi süre susma orucu filan mı yapsam acaba zaten dinleyen yok enerjim boşa gitmesin

Normal tatlım çünkü iletişim kurmak gerçekten güç oldu artık...
Ama sen yinede susma konuşmak anlatmak anlaşılmak istersen ben her zaman yanındayım 😻
Yirimm teşekkür ederim canım
Normal bir şey tabi ki de. ben mesela çok kişi ile konuşursam gün için de ya da yüz yüze görüşürsem yoruluyorum mesela bu açıdan bakarsak da öğretmenleri ya da psikologları daha iyi anlarız zaten. bazen insan öyle sıkılıyor ki hayattan sırf kafa dinlemek istiyor mesela. ben de bazen her şeyden veya herkesten uzaklaşmak isterdim şöyle kimsenin olmadığı bir yere gitmek sessiz sakin huzurlu bir gün geçirmek ya da sadece kendime zaman ayırmak isterdim bunun dışında da zaten bu ülkede de insanların çoğu maalesef ki iletişim kurma becerisine sahip değil çoğu kişi cahil karşısında ki kişiyi dinlemeden konuşuyor ya da empati yapmıyor durum da böyle olunca maalesef yorucu geliyor... bu yüzden de boş insanlardan uzak duruyorum ben
Cevap
8Cevap
Aynı şeyi bende yaşıyorum. Yakında zaman böyle bir oruca gireceğim.
Normal tabi yaa ne de olsa laftan anlamıyor çoğu
O yüzden hiç bu zorluğa girmeyelim.. 😄
Aynen öyle💅🏻
az insan az sorun çok insan çok sorun genel prensibim
Bazen oluyo öyle ya akısına bırak
Saldım gitti
Benim ne hiç arkadaşım yok mesela bu da can sıkıcı bilmiyorum
kesinlikle normal, günümüzde özellikle. o yuzden az insan az sorun diyerek yola devam
Olmuyorsa zorlama boş ver
Normal bişey
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?