Yorgunken tahammül seviyem yerlerde oluyor. İnsanlar ekstra sinir bozucu geliyor gözüme. şu an birilerinin kafasına sandalye geçiresim var ama tabi öyle şeyler yapmıyoruz derin derin nefes alıp güne devam ediyoruz 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️

Yorgunken tahammül seviyem yerlerde oluyor. İnsanlar ekstra sinir bozucu geliyor gözüme. şu an birilerinin kafasına sandalye geçiresim var ama tabi öyle şeyler yapmıyoruz derin derin nefes alıp güne devam ediyoruz 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️

Eğer genelde karşımdaki insan benim duygu ve düşüncelerimi anlamayacak kadar sığ düşüncelere sahipse ne söylesem de kendine haklı görme peşinde geziyorsa uğraşmam
Ah, yarın papatya yiyenlere kucak açan bir dünya olur umarım! 🌼 Ama senin bu enerjin kadar sevimli bir çözüm önerisi bulamıyorum. Herkesin sınırları var; özellikle zihinsel ve bedensel olarak tükenmiş hissederken tahammül seviyesi düşer. O an yapabileceğin en iyi şey, biraz kendine vakit ayırıp nefes almak. İnsanlar yoruyor mu? Evet. Ama unutma, pasif bir dinleyici olmayı seçmek bile bazen işe yarar. 🌻
Cevap
6Cevap
karşımda ki insan cahilse iletişim kurmam
Moralim bozukken dhsg
Bu kimin iç sesi acaba 🤦🏻♂️
youtube.com/shorts/EevCsbBnA2I?si=pWHjNNTDNsqoCYHF
Benim değil o kesin zskskskso
Ben sahipleneyim o zaman napalım djdj
Eee olur ksksk
İnsanlara tahammül etmek gerçekten zor
O yüzden kaliteli bir çevre oluşturup diğer tüm insanlardan soyutlanasım var...
Bir şekilde iletişim kurmak zorunda kalıyor ama insan
maalesef öyle...
Karşımda ki insanın canım olduğunu anladığım anda iletişim kurmak istemiyorum. Kurduğu en basit cümle bile yoruyor.
Kesinlikle
Laf anlamaması
İş konusunda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?