Buna ne denir?
Psikolojik bir durum mu?
Yoksa başka nedenler de var mı sizce, neden uzun muhabbetler insanı sıkar?
Psikolojik bir durum mu?
Yoksa başka nedenler de var mı sizce, neden uzun muhabbetler insanı sıkar?
Uzun muhabbetlere insan oğlu dayanamaz daha pratiktir. Daha doğrusu erkekler direk sonuç odaklı çalışırlar yani az ve özden yanadır fakat bayanlarda öyle değildir.
Kısaca erkekler : Karikatür
Bayanlar : Roman
diyebiliriz :)
kimseyle 1 saatten fazla muhabbet etmem
Evet , kaçmak için bahane üretmekten bunalıma giriyorum.
Vala bende yaa
Hep aynı muhabbet dönüyorsa sıkılır insan bir sure sonra
Farklı muhabbet bile olsa sıkılıyorum :/
Ya bence insan sıkılabilir yani
Karşıya bahane üretmekten dilim damagıma yapışıyor resmen :/
Aslında karşı tarafin da biraz anlaması lazim
Anlamıyorlar işte inadına inadına muhabbete giriyorlar :/
Cevap
41Cevap
Ben Sıkılmam Çünki Herkesle Uzun uzun Sohbet etmem...
Bakın Ben Sütlü Tatlıları çok severim Ama fazla yersem Midem bozulur değil mi?
Just.
Aynen öyle herşeyin fazlası zarar
lafı uzatanlara ne yapmak lazım diye farabi'ye sormuşlar. "uzun konuşanı kısa dinlemeli..." demiş.☺
İyiymiş bu sanki :)
Sevdigim kisiysw zevk alirim muhabbetten
Yeni tanidigim kisilerden evet bunalma gelir ilk etapta
Bana hep geliyo
Lann benden demi :D
Senden değil bee seni severim :)
Hee yedim genelleme yapmissin :D
Saka saka datlusu
Hahah sözüm meclisten dışarı diyip yırtıyorum bu sorudan :)
Vocaroo yapmayalı uzun zaman olmuş bee nasıl yapasım geldi varya :(
Babam atar beni evden zaten kafayı yedim sanıyor adam :/
Bakırköy'e yollasa keşke balkondan atmasa iyi 6. katta oturuyoruz da :(
Ulan bir bahçeli müstakil evim olmadı sıkılınca atarım kendimi balkondan diyesim geliyor, geçen denedim babam sıkıyorsa git atla l*n dedi tabi yemedi :/
Ailede bir ben sağlam çıktım beni de babama benzetiyorlar :/
muhabbet ettiğimin konuşmasına bağlı kimisi bir yıl konuşsa dinlersin kimisinin 5 dakika konuşmasına tahammül edemezsin
Olum sen hep konuş ben hep gülim hayy senin pastana gördükçe gülecem seni artık 😂😂
Ben artık her canım sıkılınca o soruya gidecem ve sana biipleyecem kulağın hep çınlayacak haberin olsun ahahahah 😂😂
Yok yok merak etme allah seni kahretmesin yaa ahahahah
😂😂
Genelde sıkılmam ama karsi tarafin sıkıldıgını fark edersemde sohbeti keserim aninda ;)
Sevdiğim bir arkadasim dostum veya sevgilimse sıkılmam. tabi sıkıcı bir konu olmazsa :)
Konu olsa bile dinlemek sıkıyor beni
Dinleme daha cok sen anlat konud o zmn :D
Ayy konuşmak bile yoruy
Ne güzel en azindan erken Uyursn o zmn :)
Uyuyim dimi artık bencede :)
Biriyle kısa süreli mmuhabbet edince de sıkılıyorum. Galiba sadece iyi bir başlangıcım ben.
Güzel yaklaşım
uzun muhabbet etmekten sıkılmadığım çok az insanla tanışabildim
Benim düşünceme göre uzun süreli muhabbet edip sıkılmak; karşıdaki kişiyi biraz kendini mutlu etmek için kullanmak , onla konuşmak mutlu oluncada konuşmak istememek gibi geliyor
Öyle mi ki hiç bilmiyorum :/
Bunu kendimden biliyorum atıp tutmak isteme burada
istemem burda'
Bazen insan sıkılır ama genellikle onkişi mutluluk veriyorsa ona karşı bir sıkılma zor be Adanalı :)
On kişi kim ya abartma bence
Boşluk tuşu yerine n gelmiş :)
Hayy allahım :)
Bir harfle neleeer neler değişiyor bak :)
bayansa muhabbet edemiyosun zaten genelde o konuşuyo... erkekse ne konuşçan zaten...
Nasıl genelde o konuşuyor
Bunu bende kullanıyorum çogu zaman hıı hıı yı yani
Önceden uzun uzun dinlemek isterdim şimdi sıkılıyorum nedenini bende anlamadım
Evet bendede var bu :/
Eğer kimseye faydası olmayan bir konu varsa sıkılıyorun
Muhabbet ettim kişiye ve muhabbetin koyuluguna bagli :))
Olabilir evet
Sıkılmıyorum ama muhabbet tek seferlik oluyor nedense hep :)
karsimdaki cok konusuyorsa sıkılırım.. o sussun ben anlatiyim::::
Kafa dengiyse sıkılmam ya :D Ama ne kadar çok insan o kadar çok konu ve sohbet :D
kişiden kişiye göre değişir o ya
Hiç değişiklik olmuyo bende :/
Ben bazen dinlemekten bile sıkılıyorum kafayı yedim sanırım, tahammül edemiyorum bazen dinlemeye :/
evet sıkılıyorum sanırım :/
Neden peki sebebini biliyor musun
Bende, konuş et tamam sonra ara ara yine konuş ama sürekli olunca s.. Git diyesim geliyor allahtan bayanım yani
@lulamae sıkılıyorsan söyle yani :D
Ayy ben de oluyo bu :/
@lulamae uyku açıcı bir etkim de mi varmış :D :D
hiç biriyle uzun süreli muhabbet etmedim
Etme boşver
peki
Hayır sıkılmıyorum tam tersine hoşuma gidiyor..
Önceden sıkılırdım artık alistim😉
Şuna bak artist
Ne alaka😄 neyse başım ağrıyo ugrascak mecalim yok yarin devam ederim 😂😂
Kim demiş sıkar diye? Ben sıkılmıyorum 😎
Bende oluyo ya o :/
Bence yanlış kanaattesin :,
Hoş sohbet arkadaşlarım var onlardanda sıkılıyorum
Dedim ya problemliyim ben kesin :(
konusacak seyleri hizli tuketmemek lazim bence :)
Çok çabuk tükeniyor :/
ortak noktalari ve paylasilacak seyleri arttirmaya calismak lazim o zaman :)
Yine bir yerden sonra sıkılıyor insan
caresizlik durumu o zaman :)
Muhabbetin seviyesine göre
Seviye önemli mi
e yani.. Sürekli cinsellik konuşacaksa ya da sürekli siyaset yapacaksa ya da sürekli aşk meşk konuşacaksa sıkılırım ben :D Ortak yön önemli kültürel muhabbet edilmeli.. Zevkler tartışılmalı fikir alışverişi olmalı.. Kısacası sohbet keyif vermeli
Bana hiçbiri keyif vermiyo :/
Sen geçimsizsen millet napsın :D
Aynen ya acayip geçimsizim ben :(
Sen yemek yap hatun :D
Bencede yaa kendime gelirim belki :)
Adanalı mısın sen? :D
İvit
Patlıcanı dolduruşundan anlamıştım :D
Sendeki de alakaya maydanoz resmen :(
başka nerden anlayabilirim diye düşünmeye başladım :D
Hayy allahım ya ahahah :D
:))
Ne istediğini bilmemek denir.
Dengesiz de denebilir mi
Estağfurullah ona kendin karar ver. :)
Tamam karar verildi dengesizim ben
Ben demedim :)
aynen ve bu psokolojk bence
Sıkılmam genelde bayanların yaptıgı sey bu
Evet :/
Hegün hergün konuşulursa skılır insan
Tamamda bunu istemiyorsa neden muhabbet açar bir insan
Bencede
Karşı tarafa bağlı, sıkılırsam muhabbeti keserim..
kız güzelse sıkılmam xd
Sevdiğin biriyse inan sıkılmazsın.
evet tum sevgılılerımden bu sebeple ayrıldım
Yoo sıkılmıyorum :)
Nasıl başarıyorsun bunu ya
Daha çok konuşan ben olduğum için sorun olmuyor :)
Haha haklı olabilirsin bu konuda :D
sohbet edebilsen sıkılmasın
Bu karsidakikise bagli
Evet
Dimi yaaa
İnsanlar bana sıkıcı geliyo ya artık kafayı yedim sanırım :(
Olabilir evet
hayır sıkılmıyorum
Bende niye böyle :(
kişiye bağlı...
Kişiyle alakalı değil işte
Bazen oluyor
Neden ki
Aynen bende de öyle birden bire oluyo
Peki ya kendine ne ediyorsun
Hayir.
Ne güzel
ilgin yoksa sıkar
Olabilir
Senle sohbet etmedik ki biz sen soru sordun tanı dedin bende olmaz dedim o kadar
Evet sıkılıyorum
Bende öyle
evet baktın bu geyik sarmadı
Oha diyorum :-)
Hayır.
Ne güzel
Vallahi muhabbet güzelse hiç sıkımam :)
Yoo beni sıkmıyor
Bende niye oluyo :(
Aksine daha çok bağlanıyorum niye diye sorarsan adı üstünde uzun zamandır konuşuyosak samimiyet vs vs en üst sınırdadır
Sıkılmıyorum
Sıkılmam
sıkılırım
Aynen
Anlaşıyorsan sıkmaz
Anlaşsan bile bir süre sonra sıkılıyor insan
bazen
ben hic sıkılmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar