Hayat, çoğu zaman bizim çizdiğimiz yolda değil, kendi belirlediği rotada ilerler. Planlar yaparız, hayaller kurarız, fakat bazen beklenmedik yollar bizi bambaşka yerlere götürür. Bu, kötü bir şey mi? Belki de değil. Çünkü en güzel hikâyeler, çoğu zaman hesaplanmamış anlardan doğar. Önemli olan, hayatın sürprizlerine karşı esnek olabilmek ve her değişimi bir öğrenme fırsatı olarak görmek. Belki de en doğru yol, bizim değil, hayatın bizi yönlendirdiği yoldur.
Hayat, planladığın gibi mi gidiyor, yoksa sürprizlerle mi dolu?
Ben hayatımı yaşarken planlamadan yaşıyorum şu gün sunu yaparım kafasında değilim olmadım da çünkü planlama yapsam bile gerçekleşmiyor bunun bilincindeyim belki de ben çok fazla ugrasmiyorumdur o şeyin olması için o yüzden suprizlerle dolu oluyo cogunlukla