Calıştıgım şirket milletten para kesmek icin türlü türlü bahaneler üretiyor sürekli eksik maaş veriyor verdigi asgari zaten?

Asgari ücretle sahada calısıyoruz forum tutuyoruz şimdide forumda yazılar okunaklı olmazsa bir tane bile eksik işlem olursa 2500tl ceza var dediler artık sizce bu adil mi yazı çok güzel okunaklı olacakmıs olmazsa 2500tl maaştan ceza keseceklermiş benim bölge çok sıkıntılı park sorunu yaşıyorum trafik polisleri tarafından ceza yiyorum sürekli park cezasını normalde şirketin ödemesi gerekmez mi sonuçta işini yapıyorum sürekli cezalara calısıyorum ne yapmalıyım çok bunaldım yoruldum emeklerim hebaa oluyor
Calıştıgım şirket milletten para kesmek icin türlü türlü bahaneler üretiyor sürekli eksik maaş veriyor verdigi asgari zaten?
Cevapla