İnsanlardan çok korkuyorum, dışarı çıkamıyorum. Nasil aşarim?

Dışarda çok kaba, çok çirkin, çok acimasiz insanlar var. Ve ben dayak yemekten hep çok korkan biri oldum. Dışarda biri bana sinirlencek bir şey yapcak diye aşırı korkuyorum. Dışarı çıkamiyorum bu yüzden. Herkes çok sinirli, çok agresif. Nasil aşarim bunu?

İnsanlardan çok korkuyorum, dışarı çıkamıyorum. Nasil aşarim?
Cevapla