Yakınım vefat ettiğinde aglayamiyorum neden acaba ağlayanlar numara mı yapıyor yoksa ben mi rollenemiyorum?

Yakınım vefat ettiğinde aglayamiyorum neden acaba ağlayanlar numara mı yapıyor yoksa ben mi rollenemiyorum?
Cevapla