Yakınım öldüğü zaman üzülemiyorum ya da kimseye karşı bir şey hissetmiyorum normal mi?

Babam öldüğü zaman ağlayamadım hatta ağlamak için zorladım kendimi. Kendi anne babama karşı bir şey hissetmiyorum hani kötü de değiller de nebiliyim.

Yakınım öldüğü zaman üzülemiyorum ya da kimseye karşı bir şey hissetmiyorum normal mi?
Cevapla