Yemin ederim bazılarına laf anlatacağım diye göbeğim çatlıyor.

Very Goods 🤣


Karaktersizlerle takılmayın karaktersiz olursunuz. Ondan sonra her evim var arabam var diyenin peşinden giderler...
GÜNAYDIN...
#ZoeundayımEfsane ✌️1903 ✓™ offline 👈
Yemin ederim bazılarına laf anlatacağım diye göbeğim çatlıyor.

Very Goods 🤣


Karaktersizlerle takılmayın karaktersiz olursunuz. Ondan sonra her evim var arabam var diyenin peşinden giderler...
GÜNAYDIN...
#ZoeundayımEfsane ✌️1903 ✓™ offline 👈
evet öyle insanlar var maalesef ama takmıyorum kimseyi ya da hiç bir şeyi. beni anlamak isteyen insan zaten anlar.. bunun için çaba harcamasına bile gerek yok. ama bazıları var ki anlamamak için çaba sarf ediyor öyle kişilere de yol veriyorum hayatımda yeri olmaz öyle insanların çünkü..
Bazen mecbur giriyorlar barışçığım sen bir şey yapamıyorsun ki.
Bazen gerçekten 'ben anlaşılmak istiyorum' diye bağırmak istiyorum. Bu zamana kadar hiçkimse beni anlamaya çalışmadı ama ben buna rağmen herkesi anlamada inat ediyordum. Çok uzun zaman böyle devam ettim ama bir noktada dur demem gerekiyordu çünkü artık herkes beni ağlama duvarı olarak kullanıyordu. Yaklaşık 6 aydır kimseye bu muameleyi yapmıyorum çünkü kendimi daha çok ön plana çıkartmayı öğrendim. Kimseye laf anlatmıyorum anlamıyorlarsa da uğraşmıyorum. Benim bildiğim doğru bu senin cahilliğini kendine sakla dediğim zamanlar çok oluyor.
Özellikle karşısındaki dinlemeyen insanlar. En çok sinir olduklarım.
Kesinlikle ✌️😊
Zor biri miyim ben
Oysa anlaşılmak için gayet net oldun
Oldum
Bu klavye beni delirtecek
Senin tek suçun burcun 😀
Yok ula vallahi yok kanser oluyorum anladım deyip bakaysun ki anlamış gelde sinirlenme sonra diyorlar ki çok asabisin çok sinirlisun yükseliyorsun yahu nasıl yükselmiyeyum ula anladun mi diyirum he anladum diyor sonra bakaysun aynı fişkiyi yemiş 😂😂😂
Kanserde olma kardeşim aman. Evlerden uzak.
Rica ederim ✌️😊
Cevap
20Cevap
Kimseye laf anlatacağım diye kendimi paralamam.
Çalışırken başına gelmiyor mu 😂
@Sosyetic_SheqiiL Valla diye yemin etsem başım ağrımaz
aynen fakat benim tarafımda işler öyle çok basit de olmuyor nerde ise kimseyi anlayamıyorum bazen
niye içtin, niye yedin? niye yaptın? anlamasam da zorunda anlamış gibi yapmak zorunda kalıyorum durumu da çözmek için de baya bir çaba sarf ediyorum maalesef
Valla ben öyle şeylere kafa yormayı bırakalı çok oldu gülüm ya 😍 ben buraya kafa dağıtmak için giriyorum insanlarla uğraşmak laf anlatmak için değil ben bir kere anlatırım ikinciye gerekeni yaparım tersim çok pistir 👍😂
Tatlış sadece burada değil reel hayatta da öyle. Özellikle iş yerinde of fena
Sadece bir kişi beni anlamamak icin herşeyi yapıyor. Aslında anlıyor ama umursamıyor...
Bende çok vereyim biraz 🤣
Yok kalsın bir tanesi beni delirtiyor ikincisinde kesin Bakırköy'e yatarım.
Ben cennetlik olmuşum desene 🤣
Evet öyle😂
Aslında oldukça düzgün ifade ederim kendimi ama inatla anlamamakta direnler olabilir!!
Yani mal olduklarını düşünmek istemiyorum fakat mala anlatır gibi bir anlatım tarzını da benimserim yeter ki karşıma geçip ben "malım" desinler 😄
Aslında mallıktan değil uyanıklıktan kendi işlerine geldiği gibi davranmaktan.
Olsun olsun malım desinler hiç önemli değil 😂
😂😂😂
Çok basit bir açıklama. Ekonomik durumdan dolayı karısını kocasini boşanmayıp Aldatanla evi arabası olana gidenler aynı karaktersizdir benim gözümde. Bir şeyi yaparken düşünmek lazım...
Sen öyle bir ev bir arabaya kalmayacak kadınsın bilirim.
Anlamayan yoktur aslında.. Anlamak istemeyen, anlaması işine gelmeyen insan vardır.. Kimse g. zekalı değil sonuçta.. Şunu yapma, böyle davranma demenin nesini anlamazlar ki.. Gel gör ki s*lağa yatmak daha kolayına gidiyor..
Aynen öyle bazen salağa yatıyorlar ki kendilerine kalmasın ihale.
Evet. Özellikle en değer verdiğim insanlar yapıyor bunu. Onlarla savaşmaktan vazgeçtiğim gün kazandığım gün oldu. Vazgeçin arkadaşlar kimse sizi anlamak zorunda değil. Boşuna kendimizi yoruyoruz.
Mecbur kalıyoruz kardeşim. Özellikle iş yerinde.
Anlamak isteyen konuşur anlar, anlamak istemeyene anlatmanın faydası yok.
Zor biri de değilim azıcık empati ve anlaşılmak amac
Oysa anlaşılmak için gayet net oldum hep
Evet yeterince net oluyoruz ama anlamamak için ısrar ediyorlar.
Öyle doğru
Evet bu oluyor elbette ama artık kimseye laf anlatmaya uğraşmıyorum. İsteyen istediğini istediği şekilde anlar. Anlamayan insanlara defalarca anlatmaya çalışarak kendimi yormam🙂
Anlatmazsan da sen suçlu kalıyorsun bu sefer ya da yapacağın iş yarım kalıyor. Bir yerde mecbursun yani.
Evet çok doğru. Bazen susmak yerine anlatmak gerekiyormuş. Bunu çok iyi anladım. Yani çok haklısın abi 🙂
Bu durum beni hem anlaşılmadığım için üzüyor hem de her seferinde dönüp "acaba ben mi yanlışım" diye kendimi sorgulamama sebep olduğu için kızdırıyor...
Yanlış niye yapalım karşıdakiler anlayışsız 🤣
Empati yapmaya çalışma şeysi o da işte 🤷🏻♀️😂
Ay evet ya tahammülsüzüm gerçekten o insanlara. Neyse boş ver demekten başka bi anlatma çabası sarf etmeye üşeniyorum
Bende 13 yıldır tahammül ediyorum 😊
Etme sende ya bırak
Anlattığım şeyi anlamayan insanların s*alak olduğunu düşünmüyorum demek ki beyni yetmiyor diyorum ve önüme bakıyorum napayım... Uğraşamıyorum
Sorma yaa yaşamak zorunda kalıyoruz ama.
:D
Önceden evet ama fark ettim ki... kimisi yinede istediği gibi anliyor yani uğrasmiyorum artik...
Mecbur kalıyorsun özellikle iş yerinde. Sen ne kadar anlatıyorsun ama kendi bildiği gibi anlayanlar var.
E tabi her şeyi ben bilirim derse bir insan her şeyde en iyiyim derse karşı tarafın hiçbir görüşüne saygı göstermezse böyle insan çok yorulur
Çok yorar.
Bazen oluyor maalesef. Ayni zeka seviyesinde olmak mühim bu noktada o yüzden yoksa kesinlikle yanlış anlaşılıyor ya da art niyetli..
Art niyetli mi artık bilerek mi yapılan bir şey bilmiyorum.
Etseler anlayacaklar ama herkes kafasının dikine gidiyor , öylede anlaşmak mümkün değil
Ahaha evet. 🤣
En çok yaşadığım şey bu kıymet verdiklerim olmazsa en kötü 3 şans veririm daha uğraşmam
3 şansı vermiyorsun ki onlar zaten fazlasıyla alıyorlar.
Kesinlikle evet ama nedennn çünkü işlerine gelmiyo ve anlamamış gibi yapıyolar 😂
Kesinlikle öyle işlerine gelmiyor ortağım çok güzel bir yere değindin.
Anlamak isteyen konuşur anlar, anlamak istemeyene anlatmanın faydası yok.
Mecbur kalıyorsun iş yerinde ne yapacaksın başka çare yok.
Ben çaba göstermiyorum fazla. Anlayan anlar anlamayan bıldıgıni okur
Bazen özellikle çabaladığın kişiler oluyor. Belki de kaybetmemek için.
Yok ben onlara ikinci kez anlatmayı uygun mulmuyorum.
Mecbur kalıyoruz çalışma hayatında özellikle.
Çalışma hayatında mecbur kalınıyor haklısın
Evet İnsan hakkında baya bir bilgi ve deneyime sahip olmaları gerekebiliyor maalesef
Bir insan olsun iş olsun aynen öyle.
Ağzım biraz bozuktur anlamayana başka dilde anlatıyorum birdahaki sefere daha dikkatli dinliyor 😂
Aman hocam bozmayalım artı 18'e girmeyelim 😄
Neden göbeğini çatlatıyorsun ki? Sen anlat, anlamak istediği gibi anlasın...
Mecbur kalıyorsun iş yerinde.
Çaba sarf etmeden de sinir edenler oluyor. Bu dünyaya ml da lazım 😏
Çok güzel Bir açıklamada ✌️😂
😂😂🙏
Evet, beni anlamamaları için çaba sarf ediyorlar.
Sinir bozucular.
Evet.
Karaktersiz deme hakkın var mı sen çok mu karakterin var evlisin sevgilisi olan kızla ilişkini anlatmıştın
Yapmadım demiyorum evet yaptım. Bir sor ama niye yaptım 😄
Arada oluyor öyle şeyler 😅
Arada olsa yine iyi günlük bir kere yokluyorlar.
Yahuu gel cahile laf anlat işin içinden çık çıkabilirsen
Ediyorlar, ama eskisi gibi takmıyorum, ben dediklerimden sorumluyum karşı tarafın anladıklarından ve anlamak istediklerinden değil.
Takmasan bile mecbur iş yerinde aynı ortamda aynı iştesin paylaşmak zorundasın
Boş ver diyince konu kapanır zaten 😂
Diyemiyorum işte tutamıyorum kendimi 😂
Ya sen değil karşı taraf bunu diyorsa anlatmaya gerek yok 😂🤣
Karşı taraf kendi bildiğini okuyor işte 🤣
Dayak yemek için dimi 🤣 hepsi onun çabası 😃
İşine gelmiyor 😄
Bı yumruk herşeyi düzeltir gibi 😂
Şiddete karşıyım savaşmayıp başka bir şey benim derdim 🤣
Konuşmak ile çözülmüyorsa aç bir fanta rahatla 😂😂😂🤣🤣🤣🤣
Ahaha fıs diye ses gelsin açınca 😄
O insanın sesi gibi 😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Bak ya sabah sabah 😄
Kimden yanasın sen. Seni onlar mı gönderdi 😂
Yav öyle değil ya 😂 sözde dinleyici olan 😂🤣 fısss dedin ya laf var icraat yok 😂 🤣
Heee benden yana oldun yani merci 🌹
Günaydın harbiden 🤣
🤣
Evet kimisi sadece anlamamak üzerine çalışıyor
Sanki yemin etmişler.
Öyle insanlardan kaçıyorum
Koşarak uzaklaş 🤣
Eder aynen deli de eder
Ediyor aynen deli ediyor.
Etsinler umrumda değil
Umrumda olmalı çünkü ucu sana dokunuyor.
Beni düşünmeyen insanların hakkında en ufacık bir şey bile düşünmem. Herkesi bir tuymayın.
Tutmayın
Bu söylediklerim sadece seni düşünmek için mecbur değil de iş yerinde aynı ortamda bulunduğum insanlar mesela. İş olması için bazı şeyleri ikna etmeye mecbur kalıyorsun.
Ediyor gibiler ilginc bir şekilde
Ediyorlar evet.
Yine göndermeli dokundurmali sorular 😀
Yok yok alakası yok.
Hadi hadi 😀
Etrafımda hep böyle insanlar dolu
Evlerden uzak olsunlar.
Daha çok anlamamak için çaba sarf ediyor
Aynen biz de onu dedik anlamamak için tarif ettiklerini 😀
Sarf
Samimiyetle derdini anlatacağın insan çok az kaldı
artik pes ettim anlamasinlar ograsamam
Ediyor bazısi
Ediyor evet.
Bazen
Sadece bazen ise yine güzel.
Goods jobb :D
Ahaha evet
Hem de çoğu kez
Çoğu kez değil mi karşılaşıyoruz.
Yok ya
Etmiyor bro
Hiiiiç uğraşamam.
Yok etmiyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?