Evet, fazlasıyla hemde. Artık hayatımda yer vermiyorum. Yeter da biz de insanız dinlenmemiz gerek, her anlamda.

Evet, fazlasıyla hemde. Artık hayatımda yer vermiyorum. Yeter da biz de insanız dinlenmemiz gerek, her anlamda.

Eskiden nefesim yetene dek anlatmaya çalışır, olmazsa öfkelenir bir şeyleri dağıtırdım. Sonra bir şey oldu, haklı olduğumu anladığım her şeyde sessiz kalmaya başladım. Benimki de böyle bir vazgeçmişlik.
Nelerden vazgeçmedik ki
Ben insanlara kendimi anlatmayı bıraktım.
Çünkü zaman içinde, aslında hiçte anlamamış olduklarını görüyorum. Bu da beni sinirlendiriyor. Beni anladıklarını sanıyorlar ve saçma sapan konuşuyorlar.
Bir insanı tam olarak anlayabilmek için; o insanın bedenine girip, onun yaşadıklarını yaşamalı ve hissettiklerini hissetmeliyiz. Bunu yapamadığımız için, karşı tarafın anlattığı kadarıyla anlamış oluruz.
Ve insan, anladığını söylese ve bir süre anlayışlı davransa bile, bir zaman sonra mutlaka anlayışsızca davranacaktır. Belki bunun farkındadır, belki de değildir. Gözlemlerim hiçbir zaman şaşmaz. Bu hep böyle olmuştur.
Empati yeteneği çok önemli. Maalesef bu zamanda yetenek oldu, olması gereken bişeyken.
Evet, maalesef öyle oldu. Yakında empati hobisi olursa, hiç şaşırmamak lazım.
Ben çağrı merkezi çalışanıyım. Dün bizim bankanın emeklisi birisi aradı. Kendisi de bankacı olduğu için kendi söylediğini direttiriyor bana. Sonra özür diledi ama.. Çalışırken beni anlamayan çok insana denk geliyorum. Ama bizim işimiz bu, anlatmak.. Özel hayatımdaysa beni anlayan insanlara ihtiyaç duyuyorum.. iş arkadaşlarım çok iyiler, anlayışlılar. Zaten bizim işimiz anlamak olduğu için özel hayatımıza da yansıyor belki de.. 😅 belki ben onlara karşı her zaman anlasiyli olamiyorumdur, bazen de yanlış anlıyorumdur..
Özel hayatımda beni anlayan birilerine bende çok ihtiyaç duyuyorum. Varlar, yok değil ama ben farklı manada istiyorum. Beni anlayacak ben onu anlayacağım. Hayata karşı birbirimizi motive edeceğiz falan. İş hayatımda durum farklı anlamalarına gerek yok. Ben yine bildiğimi okurum, onlar baka kalırlar.
Cevap
15Cevap
Beni anlamayan insanlar kendimi anlatmak ile yormuyorum kendimi hiç bir zaman anlamıyorsa zaten anlamıyordur zorlamam.
İşine baksın
Yorulmuyorum.. Çünkü beni anlamak istemeyen insanlara kendimi ifade etmekle uğraşmam..
Anlamak istemeyene yer de yok zaten
Kesinlikle.
Evet ama anlatmaya çalışmıyorum artık uğraşmaya hiç kimseyle
Uğraşma abla herkes istediği ya da işine geldiği gibi anlıyor.
Aynen
Anlamıyorsa, anlamıyordur. Kendimi anlatmaya çalışmayı bırakalı çok oldu.
Kapasite meselesi...
🤷♀️
Yoruldugum için kendi içime kapandım
Açılsan bir dert, kapansan ayrı bir dünya şaşırdım
Delirsem şöyle bi tertemiz ohh kendime gelirim de olmuyor be olmuyor
Yorulmam def ederim hayatımdan olur biter
Uzak kalıyorum 3 günlük dünyada
Birde onlar ile mi uğraşacağım
Allah'ın bize bahşetmiş olduğu nefesi boşa tüketmenin ne anlamı var 😂
Aynen öyle herşeye zam geldi
akıl var mantık var
oysaki kullanmak bedava 😃
“Lafın gelişi”
Doğarsın, yaşarsın ve ölürsün.
Aynen öyle
İnsan çok çabalıyor ya emekleri için sevdiği için sevilmek için ama değer verdiğini gördükçe insanlar seni anlamamaya ikinci plan olmaya davetiye çıkarıyorsun. Bugünden sonra faydam sadece benden uzak olanlara yakinimdakiler haketmiyor.
O tür insanlardan acilen uzaklaşmak lazım.
Hayatımda olan kişiler genelde beni anlıyorlar, hayatımda olmayan kişilere karşı da hiç kendimi ifade etme ihtiyacı duymuyorum. Artık bir şeyler anlatmaya çalışmak yoruyor.
Birileri olayı çözmüş ;)
Beni çok yordugu için zaten ben zeki insanları severim halden anlayan insanı yormayan kişilerle muhattap olmayı severim @ptal insana hiç tahammülüm yok hemde hiç
Kimsenin kalmadı gibi tahammülü
İnsanlar beni niye anlasın veya ben insanları niye anlayım bu konuları aşalı çok oldu ortak bir payda da buluşuyorsam muhattap olurum ortak noktam yoksa zaten muhattap olmam
Evet katılıyorum.
Evet.. artık enerjimi sadece kendime harcamak istiyorum ya hatta başkalarına tavsiye vermek, iyi niyet bile sorun çıkarıyor
Evet insanlar değişik
Bazılar da anlamamak için ısrarla direniyor. İnsanoğlu cidden çok yorucu bir varlık, bir yerden sonra bırakıyorsun.
Zorundasın çünkü. Vurucan kürekle ağzına bak bakalım ısrar ediyor mu daha 😃
Kesinlikle katılıyorum 😊
Arada kürek gerekli böyle tiplere 😅
Üstüne güzellikle anlatırsın ona rağmen üstte çıkıp kendisi haklıymış gibi bir durum sergileyince eh yeter be diyip bir tekme de ben atıyorum
Hahahaha iyiymiş sevdim bunu.
Merhaba,
Hayır, asla yorulmam anlatmayı severim, tartışmayı severim! 😅
Genel olarak karşımdaki kişiler yorulur...
Bilmemmmmm miiiiiiii 😂
Bilirsin kardeşim her türlü 😅
Evett cook hemde. Sabriye miyim diyorum kendime. Anlat anlat nereye kadar ama 🙄
Hahahahaha yeter beee
asiri yoruluyorum, en son 2 gun once felaket bir sinir krizi gecirdim bu yuzden
Aman aman dikkat edin kendinize sağlığınız çok daha önemli. Boş verin insanları
bosverebilsem veririm bunlar hic yasanmazdi
Keşke yapabilsen fazla sinir kalbe zararlı Allah sağlık sıhhat versin
Anlamak istemiyorlar bence. Ben de anlatmak istemiyorum zaten.
Anlamak istemeyene kapı duvar.
Hemde çok. O yüzden 1 kere anlatıp bırakmak yeterli. Gerisini o düşünsün.
Yani yeter
Beni anlamayan babamdan bile nefret ediyorum çoğu zaman
Üzüldüm.
Ciddi şekilde yoruluyorum. Hayatimdan çıkarmakta pek kolay olmuyor.
Bazılarını evet kolay olmuyor ama sürdürmek daha bi zorluyor gibi sanki
Laf anlatmaya çalışmayın boşu boşuna enerjinizi harcarsınız sadece
Sorma yaa. Tükenene kadar uğraşırlar bide
ister istemez yorulur insan ve hatta bıktık
Bıhtıkkk bıhtık yaa
En çok yoran şey anlaşılmamaktır zaten. Dinlemeyi bilmeyen insanları hayatımda tutmuyorum
Olmaması gerek bence de. Hayat bize yeter insanlar kendi işine baksın
Aynen öyle
yorulacağımı anladığım an onun seviyesine iniyorum çok zevkli oluyor
Oda güzel 😃
frekans uyumu önemli 😂
Duymayan kulaklara bir şey söylemenin anlamı yok ki..
Kesinlikle katılıyorum. En güzeli susup gitmek bence o durumda
Öyle 👍
O değilde kardeşlerini nasıl atabilirsin çöpe 🙄🙄🙄🙄
Atılmaz onlar yaa elbet anlaşılır dicem de atmak gerekiyorsa atılır bazen.
Of sudan sebeb ten bağırıyo bana cidden sudan sebeb bu arada😂
Küçükler bazen öyledir anlamsız fevri hareketleri olabilr
yoruluyorum ve zorlamıyorum he tamam diyip geçiyorum.
Fazla uğraşmamak lazım
Bazılarının elinde olmuyor ki bu çok da şey yapmamak lazım anlayan anlar anlamayanı da ben anlamaya çalışıyorum
Malsa eyw ama salağa yatıyorsa bir dakika derim
Beni anlamak isteyenler yeter bana.
Bazen istemek de yetmiyor anlaması gerekiyor.
Herkesin bizi anlamasını bekleyemeyiz ama bizi anlayan insanları hayatımıza almamız en büyük hakkımız
Anlamayanları da çıkarmamız dimi 😅
Evet
Yoruluyorum ama eski sabır, tahammül yok artık bende.. Çabuk vazgeçiyorum..
Tabiki de hele ki ailenizde öyle insanlar varsa bazen çoookk zor oluyor
Yorucu baya ya kulağa zor geliyor
yooo
kendimi anlatmktan vzgeçtim çünkü
herkes istediği gibi anlayabilir, ben söylediklerimden sprumluyum gerisinden değil
Dostum bile olsa yorarsa mesafe koyuyorum ya da iletişimimi kesiyorum.
Mesafeler iyidir
Ben sıcaktan yoruldum
Bendeeee
Herkes kadar, ama en çok insanın başına geldiğinde anlıyor insan diğerini
Evet, bu saçmalığı yaptığım çok oluyor. İş işten geçtikten sonra anlıyorum ki boşa zaman harcamışım.
Olabildiğince hayatımdan çıkartmaya uzak durmaya muhatap olmamaya çalışıyorum
Fazlasıyla hemde anlamadığını anladığım an anlatmaktan vaz geçiyorum
Anlamayan (anlamak istemeyen) insanlar için kendimi yormayı bırakalı çok oldu. İsteyen istediğini anlayabilir.
Beni en çokkkk yoran şey
Yapma be en zoru da insanlarla uğraşmak.
һᥲᥡır ᥴᥙ̈ᥒkᥙ̈ ᥲᥴıkᥣᥲmᥲkᥣᥲ ᥙğrᥲşmıᥡ᥆rᥙm ᥲr𝗍ık
Uğraşmak gereksiz
+1
Bir süre sonra anlatmaktan vazgeçiyorum.
Anlamıyorsa yapacak bişey yok
Sanırım hayır. Anlatmaya çalışmıyorum çünkü artık.
Anlayabildiği kadar zaten ne kadar çabalarsan çabala
Ben ona kapıyı gösteririm.
En güzeli
Anlayışsız insanlar ömrümü tüketiyorlar
Çok kötü
Ne yazık ki öyle, en nefret ettiğim insanlardan biridir öyle tipler.
Evettt aile cok zorluyor.
Olur öyle ya. İyiliğini isterken anlayışsız olabiliyorlar ne kadar tezat dimi ama koruma iç güdüsü işte fark etmiyorlar.
Valla iyiligim icin mi bilemiyorum. Hastaliktan veya kazadan aci cektigimde kimsenin umrunda bile degildi. Ama konu baska yerlere gelince agizlarini acarlar. Iyiligimi dusunseler aci cektigimde de yanimda olmazlar miydi
Evet haklı olabilirsin. Ben genel sağlıklı olması gereken ailelerden bahsettim. Maalesef her aile bir olmuyor tabi. Yaptıkları yanlış bence. Olmaları gerekiyordu
Hayatımın her alanında var böyle insanlar anlatmaya çalıştıkça kendi dediklerimi unutuyorum artık, bu yüzden hiç anlatma gibi bir amaca girmiyorum.
Evet bir süre sonra yoruluyorum
Pöffff 😔
Kendimi anlatmaya çalışmak çok yorucu.
Çok fazlaaaa
Kolay gelsin
Off hemde nasıl
Merak ettim nasııl 😅
Çoookkkkkkk
Dinlen azıcık
Artık değil...
Olmamalı...
Kim yorulmaz ki
Kimse kimseyi yormasın ya 😅
Biraz maalesef
Bazen boğasım geliyor
Alıp başımı gidesim geliyor
Gidebilseem gidicem 😅
Çook
Yorulduk ya
anlatmayı bıraktım
Oda bir seçenel
Evt hemde çok
Nasıl katlanıyorsun
Artık öyle insanlara hayatımda yer yok onlara karşı çevrimdışıyım 😊✨
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?