Merhabalar geçmişim de yaptığım hatalara üzülüyorum bu yüzden ne yapabilirim önerisi olan var mıdır kendimi rezil içersinde hissediyorum ama ne adam vurdum ne bir şey tertemiz çocuğumdur kimseye kötü kalpli düşünmezdim ama şimdi dışarı çıkamıyorum o hareketlerden sonra tabi ki üzülüyorum yaptığım davranışlardan dolayı kendimi toparliyayamadik bir türlü bu yüzden ne yapsam bilemedim dostlar hiç kimseye zarar vermedim hastalik dönemim de yalnız bu yüzden ne dışarıya ne de sosyalleşmek için insanlarla sohbet edemiyorum utanıyorum kendimden çok ne yapmalıyım
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İşine gücüne odaklan
seni kınayanlarla iletişim kurma zamanlar herkes anlar düzeldiğini sen kendine odaklan ve gerçekten samimi ol
Aynen öyle yapmayı hedefliyorum fakat keske zamanın da o hareketler de bulunmasaydik bu yüzden hastaneye yatış sebeplerim oldu ve kendimi kötü hissediyorum aslında mutlu ve keyifliyim fakat kötü hissediyorum yaptığım hareketler aklıma geldiği zaman kardeşim.
Bundan sonra yeni çevre yeni hayat kurmayı hedefliyorum kendi hayatim da
Kimin başına ne gelir bilemeyiz ne yaşadın neler hissettin
Gerçekten umursama ticaretine odaklan
Kendine yeni şeyler kat
Şu an da bir iş sıkıntısı çekiyorum iki de yeni çevre sorunu sıkıntısı çekiyorum sosyalleşmek istiyorum açıkçası
Sosyalleşmek zor bu devirde ama bir iş bulursa orada yeni ortamın olur
Aynen Bu arada engelli kpss giricem sence kötü mü olur?
İnsanları yaptığım hareketleri takmamak gereklidir değil mi?
Bence denemelisin
Takılma ya herkes neler yapıyor
Aynen ya orası öyle de imaj gidiyor kötü oluyor herkes seni kötü Sims olarak görüyor o yüzden söylemek istedim paylaşmak istedim bende
Bak eğer sen kendini toplamak istiyorsan insanlara bakma sen bundan sonra yaptıklarınla onları şaşırt çok iyi cocukmuş diyeceklerdir
Aynen öyle yapmayı düşünüyorum kesinlikle ama keşke yapmasaydim keşke meydana çıkıp o hareketler de bulunmasaydik kötü niyetli değildim asla
Naptın
Bu hastalıkta bu tür sorunlara yol sebep açtı lanet olsun böyle hastalığa Allah kimsenin başına vermesin gerçekten de.
Ya nasıl desem davranış bozuklugum vardı benim
Adı üstüne hastalık
Kaç yaşındasın
Saçma sapan hareketler işte anlamıyorsun ki hastalıktan
26 yaşındayım
Hormon bozukluğu hastalığım vardı benim kardeşim.
Bu hastalık psikolojik sebeplere yol açtı o yüzden.
O yüzden benim moralim bu şekilde düşük
Hastalık tam olarak neyden başlıyor bilmiyorum anlatsan sorun olur mu
Ya Hastalık hormon hastalığı aslında psikolojik yani organik olmayan hastalığa çevirdi öyle anlatayım size
İyileştin ama bu sefer insanlar ne der diye kendini yıpratma gerçekten iyi olacaksın
Aynen ben ona takılıyorum sorun orada zaten kardeşim
İnsanlar benim hakkımda ne düşünebilir ne yapar nasıl bir şey yapar hep kafam da bunları kuruyorum halbuki bizm insanlar sürekli işlerinde guclerin de oldukları için sorun etmemek lazim değil mi kardeşim?
Evet. Hepimizde oluyor mesela ay rezil oldum ay herkes bana güller, aslında kimse kimsenin umrunda değil herkes kendi işine odaklanmış
Gündemde bir olay oluyor herkes unutuyor mesela
Ailemizden başkası bizi düşünmğyor emin ol
Aynen herkes ona kitleniyor falan zaten peki bundan sonra ki hayatım da ne yapmaliyimdir öneriniz nedir benim için saglliğij için
Gerçekten benimle şu an konuşarak beni mutlu ettiğin için teşekkür ederim o davranış bozukluğundan ötürü yaptığım haeeketlerij üzerinden 1 yıl gecicek tam manasıyla iyileştim zaten
E-KPsS girip memur falan da olabiliyorum herhangi bir işe girebiliyorum zaten
Mesela
Kitaplar olu
Hobi edin futbol falan resim çizmek
Belki bir yetenegin vardır
Yürüyüş yap
İşine odaklan
Spor yapabilirsin
Rica ederim kendini iyi hissetmen beni mutlu etti.
Ayrıca bol bol gökyüzünü izlemeni öneririm çok iyi gelecektir
Gir o zaman denemekten zarar gelmez
Sınavlar var kendime yeni çevre oluşturabilirim dimi?
Oluşturabilirsin ama bence kimseye güvenme
Cevre olması önemli bir şey değil buna fazla odaklanma ama tanışmak isteyene iyi yaklaş taniki
Aynen bende onun için uğraşıyorum kardesim temiz insanlarla görüşmek istiyorum
Bir yandan sınava çalışmak istiyorum ama içtiğim ilaçlar beyni mi etkiliyor ogrenme de anlama da sorunlar yaşıyorum bu neden olabilir sence?
Umarım iyi insanlar çıkar karşına
Teşekkür ederim
İlaçlar etkiliyor olabilir tedavin ne zaman bitecek
İnşallah seninde çıkmasını umit ediyorum
Teşekkür ederim gerçekten iyi birisin burada böyle nadir insanlardansın
Teşekkür ederim siz de öyle iyisiniz benim gözümde
Yani bir yandan benim bir konu daha sikintim var mesela bir uere giderken neler geçer neler gider hiç biomiyorum normalde ev kusuyumdur otobüs vs gibi mesela bilmiyorum.
😊
Sence napmaliyimdir bu konu için?
Pek dışarı çıkmayan bir tipimdir aslında.
Bende pek dışarı çıkmam çıkarsamda bir işim vardır.
Zamanla dışarıda iş güç derken öğrenirsin
Uygulamalar var aslında ama onları kullanmak ne bileyim ne kadar doğrudur bilmiyorum.
İnternetten haritadan bakabilirsin otobusu insanlara soranilirsin nereye gidiyor diyr
Otobüs geçiyor sadcee bizim burada artık dolmuşları kaldırdılar zaten.
Moovit diye uygulama var onu kullanıyorum şu an sadece.
Sana özelden yazabilir miyim burası çok karışık oldu
Tabi ki uyar sıkıntı yok benim için
elden bisi gelmes
Sence bu konu için ne yapmak gerekebilir peki?
Üzülüyorum her an aklıma geldikçe üzülüyorum gerçekten herkesin kötü bir dönemi vardır