Geçmişim de hastalanirken yaptığım hatalara üzülüyorum ne yapabilirim?

Merhabalar geçmişim de yaptığım hatalara üzülüyorum bu yüzden ne yapabilirim önerisi olan var mıdır kendimi rezil içersinde hissediyorum ama ne adam vurdum ne bir şey tertemiz çocuğumdur kimseye kötü kalpli düşünmezdim ama şimdi dışarı çıkamıyorum o hareketlerden sonra tabi ki üzülüyorum yaptığım davranışlardan dolayı kendimi toparliyayamadik bir türlü bu yüzden ne yapsam bilemedim dostlar hiç kimseye zarar vermedim hastalik dönemim de yalnız bu yüzden ne dışarıya ne de sosyalleşmek için insanlarla sohbet edemiyorum utanıyorum kendimden çok ne yapmalıyım
Geçmişim de hastalanirken yaptığım hatalara üzülüyorum ne yapabilirim?
Cevapla