Geçmişteki hatalarımdan suçluluk duyuyorum ve pişmanım. Ne yapmalıyım?

Sürekli geçmişle ilgili pişmanlık duyuyorum. Sürekli keşke diyorum. Keşke şöyle yapmasaydım, keşke onunla arkadaşlık yapmasaydım, keşke şu kişiyle konuşmasaydım, keşke keşke keşke… Keşkelerimin içinde boğuluyorum. Sürekli kendimi suçluyorum. Kendime kızıyorum. Geçmişe dönüp bazı şeyleri de değiştiremiyorum. Elimden de bir şey gelmiyor. Olan oldu artık diyorum kendime ama olmuyor. Düşündükçe bunalıyorum. Her şeyden pişmanlık duyuyorum. Sürekli geçmişte yaptığım hataları düşünüyorum. Cidden kafayı yemek üzereyim artık. Pişmanlık hissi nasıl geçer? Bu sadece bana ve psikolojime zarar veriyor.
Geçmişteki hatalarımdan suçluluk duyuyorum ve pişmanım. Ne yapmalıyım?
Cevapla