bazı sorunlar yaşadım ve uzun bir süreyi çok karışık geçirdim. İçime kapandım, aşırı sinirli birine dönüştüm, çok az şey yaparak geçirdim. Pek çok şey yapmayarak veya tuhaf garip davranarak devam ettim. Bu tamda lise dönemime denk geldi yani aslında 5-6 yıllık bir süreçten bahsediyorum. O zamanlar kafamı bile toparlayamazken dışarı hiç umrumda değildi ve bu benim ergenliğimden kaynaklıda değildi. Gerçekten sorunlar yaşadım. Lisede bile 4 yıl birlikte okuduğum arkadaşlarımdan bir kaç kişi hariç gerisi benim hakkımda iyi şeyler düşünmüyor. Şimdi onları görmüyorum ve daha bir çok insanı. Ancak geçmişte yaptıklarım şimdi aklıma geliyor bunların içinde rezil olduğum anlarda var. Bir anda fazla kötü hissetmeye başlıyorum. Geçmiş benimde sahiplenmek kolay olmuyor. Bir değil iki değil çok berbat geçirdiğim günlerim oldu. Bir anımdan kaçıyorum diğerine yakalanıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
yardım edecek kimse yok yani
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar