Duygusal boşlukta ve kafa karışıklığı olduğu bir dönemde mantığım ile hareket edemedim, kendime çok kırgın ve kızgınım?

Evet. Gittim çocuklultan beri tanıdığım bildiğim insana yazdım konuştum. Nişanlım ile aramızda birtakım problemler vardı o beni ben onu yanlış anlıyorduk kavgalar ediyorduk sürekli bide biraz anneci felan olduğu için iyice kafam karışmıştı ben de tanıdığım bildiğim uzun zamandır görüşmediğim birisine yazdım böyle duygusal boşluğumda onunla konuşup görüşmek iyi gelmişti, ondan sonra içeriz felan dedik ama ortak arkadaşlarımız da olucaktı yanımızda ona güvenerek içeriz dedim içtik arkadaşlar bu bana dokunmaya çalıştı ben istemedim ittim, ama bir yere kadar itebildim kendimde değildim yani ama ilerisine gidilmedi ama dokundu biraz beni. Öptü falan, kendi kendime vicdan azabı çekiyorum. Burada benim hatam var mı?

Güncellemeler
1 yıl
Not: Nişanlım ile aramız şu an çok daha iyi
Duygusal boşlukta ve kafa karışıklığı olduğu bir dönemde mantığım ile hareket edemedim, kendime çok kırgın ve kızgınım?
Cevapla