Evet. Gittim çocuklultan beri tanıdığım bildiğim insana yazdım konuştum. Nişanlım ile aramızda birtakım problemler vardı o beni ben onu yanlış anlıyorduk kavgalar ediyorduk sürekli bide biraz anneci felan olduğu için iyice kafam karışmıştı ben de tanıdığım bildiğim uzun zamandır görüşmediğim birisine yazdım böyle duygusal boşluğumda onunla konuşup görüşmek iyi gelmişti, ondan sonra içeriz felan dedik ama ortak arkadaşlarımız da olucaktı yanımızda ona güvenerek içeriz dedim içtik arkadaşlar bu bana dokunmaya çalıştı ben istemedim ittim, ama bir yere kadar itebildim kendimde değildim yani ama ilerisine gidilmedi ama dokundu biraz beni. Öptü falan, kendi kendime vicdan azabı çekiyorum. Burada benim hatam var mı?
Güncellemeler
1 yıl
Not: Nişanlım ile aramız şu an çok daha iyi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
kendine kızma bence
Kimin hatası olabilir ki? Senin hatan elbette. Dokunmasını istemeseydin dokunamazdı
İttim zaten
Senin hatan var yani kimin hatası olacak başka
Nişanlım ile aram iyi şu an, eskisinden daha çok sarıldım ve seviyorum.
Ama yaptığından haberi yok dimi
Yok
Söyleme bari artık ama bir daha da yapma
Yok tövbe ettim zaten.
Daha kimseyle görüşmüyorum, konuşmuyorum bile ben o niyetle gitmedim oraya sadece biraz eğlenmek istedim ama ben hiç tahmin etmedim öyle bir şey olcağını sonuöta nişanlıyım kimse o gözle bakmaz dedim
Evli bile olsan erkekler fırsatını buldu mu çakar geçer
Kusura bakmayın hiç o niyetle düşünemedim haklısınız ama ben elimden geldiğince istemediğimi belirtip ittim
Ama öyle durum olmadı çok şükür
Dikkat et kendine
Boş ver ayrıl olan olmuş
Ayrılmak istemiyorum
Zamanla atlatacaksin
Nişanlım ile aram iyi şu an, eskisinden daha çok sarıldım ve seviyorum.