Aldatildim ve sakince çekip gittim hiçbir şey soylemedigim için içimde öfke kaldı bunu nasıl boşaltabilirim?

  • 40 gün oldu kabullendim ama ona söyleyemediklerim içimde kalmış durumda bu öfke yüzünden sürekli aileme bağırıyorum küçük bir şeyde ona yaz demeyin yazmam başka öfkeyi içimden atabileceğim bir yöntem var mı
Aldatildim ve sakince çekip gittim hiçbir şey soylemedigim için içimde öfke kaldı bunu nasıl boşaltabilirim?
Cevapla