30 yaşındayım, hayatı ıskalamış gibi hissediyorum. Sizde durumlar nasıl?

Ne iş, ne de özel hayatımda başarım var.
Yaş olmuş 30.
İyi bir üniversiteden mezun oldum, arkadaşlarım sektörde bir bir iş bulurken ben mağazada çalışıyorum...
Aşk hayatım deseniz elde var koca bir sıfır.
Nerede hata yapıyorum?
Kendi tecrübeleriniz nasıl arkadaşlar?

30 yaşındayım, hayatı ıskalamış gibi hissediyorum. Sizde durumlar nasıl?
Cevapla