28 yaşındayım, hayatı kaçırıyorum gibi hissediyorum. Ne olacak bu his?

Bu yıl hayatımda radikal kararlar verdiğim değişim sürecine basladigim bir yıl oldu, onun dışında kişisel gelisimle ilgili de çok fazla yol kat ettim.

Ama yok yetmiyor , deliriyorum. onu da yapayım bunu da yapayım şunu da öğreneyim.. Bu takıntılı hale getiriyor beni. Napicam, bu kötü bir his mi? Devam eder mi hep? Elimde çok telefon olunca ya da disarda gezerken bile ben yararlı bir şeyler yapmaliyim hissi oluyor. Arkadas buluşmasını bile boş zaman kaybı görüyorum 🥲

28 yaşındayım, hayatı kaçırıyorum gibi hissediyorum. Ne olacak bu his?
Cevapla