Eylülde 27 yaşında olacağım ve hayatı kaçırmış gibi hissediyorum. Bu hisle nasıl başa çıkabilirim?

Sosyal fobiden dolayı lise ve üniversite zamanlarında çok kısıtlı bir arakdas çevresine sahiptim ve bir ilişkim vs olmadı. Tamamen sosyal hayattan kısıtlanmasa da, bu durumu yenmek için iş, dans kursu gibi girisimlerim olsa da gençliğimi tam anlamıyla yaşayamadığımı dusunuyorum ne yapmaliyim.

Eylülde 27 yaşında olacağım ve hayatı kaçırmış gibi hissediyorum. Bu hisle nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla