Kişilik & Karakter Birinin hayatında iz bıraktığınızı düşünüyor musunuz? u Aybuke6 Takip Et Master Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 65 Yapay Zekaya Sor Bugün eski öğrencilerim bile mesaj atıp öğretmenler günümü kutlamış, çok mutlu oldum 🫶🫠 Birinin hayatında iz bıraktığınızı düşünüyor musunuz? Cevapla Mesaj Soruları Öğretmenler Günü Soruları Beğen Paylaş Takip Et 11 kişi beğendi
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 1 yıl İz bırakmadan çıkmam kimsenin hayatından 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. düşünmüyorum maalesef 1 0 Yorumla
Sweetdreams1950 Takip Et Master Yaş: 103 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı. Olabilir ama unutum geçti bazen tramvalarım tetikleniyor o kadar bende iyi bir iz bırakan olmadı sadece bi kaç tane tramvatik iz bıraktılar o kadar. 1 0 Yorumla
Princessax Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Evet birisinin hayatında iz bıraktığımı düşünüyorum. 1 0 Yorumla
s LastGuest Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı. Bir çok insanın hayatında iz bıraktığımı biliyorum. 1 0 Yorumla
MinikCenavarx Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Evet babam hayatımı boka çevirerek güzel bir iz bıraktı 1 0 Yorumla
SheWolfWoman Takip Et FenomenMaster Yaş: 40 1 yıl Âh ettiklerim görecekler o izi sdfsdfdf 😅 1 0 Yorumla
Gül070707 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 1 yıl Evet hemde çok deriiin iyimi yaptım kötumu bılemedım 3 0 Yorumla
ykbahm Takip Et Xper 3 Yaş: 46 1 yıl Evet. Sağolsun iş hayatında yöneticiliklerine omuz verdiğim kişiler hala yüksek saygı ve minnet gösterirler 1 0 Yorumla
goruncekadamlar3 Takip Et Bilge Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Seneye yeni sınıf alacaksın yeni insanlar 1 7 Yorumla u Aybuke6 1 yıl Ama ben sınıfımla devam etmek istiyorum 😅 Yorumla goruncekadamlar3 1 yıl Vedalaşmak da zorr 4. Sınıf son demi artıkk🤦♂️ Yorumla u Aybuke6 1 yıl Yok bu eski fotoğraf 😅 Yorumla goruncekadamlar3 1 yıl Haydaaa yanılttın beniii😄. Kaçıncı sınıf Yorumla u Aybuke6 1 yıl 2.😅 Yorumla goruncekadamlar3 1 yıl İyi bari daha varmışşş😄 Yorumla u Aybuke6 1 yıl Daha o kadar büyümedik 🤣 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı. birçok kişinin hayatında izler bıraktım 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. Bırakmışımdır ama iyi mi kötü mü bilmiyorum😂 1 0 Yorumla
Tuğberk_Bey Takip Et Master Yaş: 32 , eic 48% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Genelde bırakırım ama sonradan anlarlar 1 0 Yorumla
aloneenolaa Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı. Düşünüyorum meriçin beni hatırladığına eminim 1 0 Yorumla
Elleira Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Hayır düşünmüyorum. 1 0 Yorumla
_-_-_Öcüü-_-_ Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 100% 1 yıl Bir çok insanın hayatında iz bıraktım 1 0 Yorumla
Birazsesizlik Takip Et Yoda Yaş: 125 , eic 100% 1 yıl Ne iz bırakması hayatıni zıkkım onun 😂😂😂 1 0 Yorumla
SıkıntıdanAçtım Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Bilmem belki vardır iz bıraktığım 1 0 Yorumla
Besiktas7834 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 97% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı. Bırakmayı planlıyorum , ins yani 1 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı. Hayır kimseye iz bırakmadım 1 0 Yorumla
UmutYU Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 499 cevap paylaştı. hayır 1 0 Yorumla
GGƏĆƏ Takip Et Guru Yaş: 126 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Sanmam.. 1 0 Yorumla
SAblaK Takip Et Master Yaş: 31 , eic 42% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı. Hiç sanmıyorum. 1 0 Yorumla
YorgunBirCicek Takip Et Master Yaş: 23 , eic 98% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı. Evet. 1 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı. Evet 1 0 Yorumla
u Cendere1910 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Çok bırakmışimdir 1 0 Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,7b cevap paylaştı. Bırakmadı kimse 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
İz bırakmadan çıkmam kimsenin hayatından
düşünmüyorum maalesef
Olabilir ama unutum geçti bazen tramvalarım tetikleniyor o kadar bende iyi bir iz bırakan olmadı sadece bi kaç tane tramvatik iz bıraktılar o kadar.
Evet birisinin hayatında iz bıraktığımı düşünüyorum.
Bir çok insanın hayatında iz bıraktığımı biliyorum.
Evet babam hayatımı boka çevirerek güzel bir iz bıraktı
Âh ettiklerim görecekler o izi sdfsdfdf 😅
Evet düşünüyorum
Evet hemde çok deriiin iyimi yaptım kötumu bılemedım
Evet. Sağolsun iş hayatında yöneticiliklerine omuz verdiğim kişiler hala yüksek saygı ve minnet gösterirler
Seneye yeni sınıf alacaksın yeni insanlar
Ama ben sınıfımla devam etmek istiyorum 😅
Vedalaşmak da zorr 4. Sınıf son demi artıkk🤦♂️
Yok bu eski fotoğraf 😅
Haydaaa yanılttın beniii😄. Kaçıncı sınıf
2.😅
İyi bari daha varmışşş😄
Daha o kadar büyümedik 🤣
birçok kişinin hayatında izler bıraktım
Her insan iz bırakır
Bırakmışımdır ama iyi mi kötü mü bilmiyorum😂
Genelde bırakırım ama sonradan anlarlar
Düşünüyorum meriçin beni hatırladığına eminim
Hayır düşünmüyorum.
Bir çok insanın hayatında iz bıraktım
Ne iz bırakması hayatıni zıkkım onun 😂😂😂
Bilmem belki vardır iz bıraktığım
Hayır kimse iz bırakamaz
Bırakmayı planlıyorum , ins yani
onu bilmem de ben baya birakmisimdir hocam
Hayır kimseye iz bırakmadım
hayır
Evettttt
Sanmam..
Hiç sanmıyorum.
Düşünmüyorum
Evet.
Bilemem..
Evet
Çok bırakmışimdir
Çok vardır
Bırakmadı kimse
Sanmiyorum