
82 yaşında vefat eden bir amcanın seccadesi.
Hayatta iz bırakmak işte budur...

Allah hepimize nasip etsin , benim on tane seccadem olduğu için böyle olurmu bilmiyorum.. Benimde kitaplarım , şiirlerim ve hayata farklı bakış açıpla çocuklarıma verdiğim bilgilerim , geride bıraktığım sermayem olacak heralde..
Harika bir paylaşım.
Vay be helal olsun amcaya benim iz bıraktığım tek yer koltuk oda madabıdımın izi
mabadımın izi
Aynen!
Bizden bir halt olmaz hacı
Allah rahmet eylesin
Cevap
3Cevap
Detay muhtesemmm 🙏🙏.. Rabbim gittigi yerde iyi etsin amcamizi..
Amcanın mekanı cennet olsun inşallah eski sahabelerinde en çok elbiselerinde omuzları eskirmiş namazda safları sık tutma gayretinden
Allah rahmet etsin. dünya da bıraktığı iz İnşallah ahrette ona kazandırsın
Maşallah Rabbim mekanını cennet eylesin aminnn. bizide son ana kadar namazdan ayırmasın inşallah
Mekanı cennet olsun amcanın. İz miz bırakmadım. Dostlar beni iyi hatırlasın kâfi.
Bir yerde bırakmadım ama birinde bırakmışımdır illa ki.
Allah nur içersinde yatırsın.
Hayir düşünmüyorum. Allh rahmt eylesin
Iz birakacak ne yaptim diye düşündum su an 😥
bu amca kadar iz bıraktığımı düşünmüyorum hayatta.
Cennet mekan umarım bizlerede nasip olur
Bencede çok haklısın 😕
Ewet bıraktım hayatta değil ama birinde bıraktım
Parkede bıraktım
😭 😭😭😭
Maşallah
Allah rahmet eylesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar