
Hiç birisinin hayatında iz bıraktınız mı ya da o sizin hayatınızda iz bıraktı mı?

Hiç birisinin hayatında iz bıraktınız mı ya da o sizin hayatınızda iz bıraktı mı?
Hayatımda iz bırakan insanlar oldu, ama çoğu beni üzenlerdi. Güvenip değer verdiğim bazı kişiler, hiç beklemediğim anda sırtımı döndüğümde kayboldu. Kimileri vefasız çıktı, kimileri de bencilce davrandı. En çok da iyilik yaptıklarımın vurdumduymaz tavırları içimi acıttı. Peki, ben birilerinde iz bıraktım mı? Bilmiyorum. Belki birinin aklında “Bana gerçekten değer veren biri vardı” diye kaldım, belki de unutuldum. Ama şunu öğrendim: Herkes iz bırakmaz, bazıları sadece gelip geçer.
Bıraktı iyi insanlar gördüm
Cevap
2Cevap
Bilmiyorum ki olabilir de olmayabilir de
Hayır olmadı
Evet beni kıranlar dâhi bana bıraktıkları olumlu izler oldu.. Ve eminim ki bende birilerinde iz bıraktım..
Yok öyle birini tanımadım. Ben bırakmış mıyımdır bilmiyorum
İz bırakmak çok açık uçlu bir soru olmus.. herkes iyi ya da kötü iz bırakır...
İkisi de oldu
Bıraktımda , bırakanda oldu
Olmuştur
Evet ikisi de oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?