Bu soru ve cevabı kendi açımdan önemliydi. Önce kendime sordum. "Benim hayatımda iz bırakan insanlar var mı?"
Özel hayatımda bir kişi oldu. Siteden de bir kişi var. Aynı zamanda sohbet ettiğim konuklarımdan biri olan Psikiyatr Dr. Onur Okan Demirci iz bırakan insanlardan oldu..
Konu illa aşk mevzusu değil. Öğretmenin, bir arkadaşın, doktorun, v. s
Ya senin hayatında iz bırakan kim? Nasıl bir iz bıraktı?
İyi - kötü anlamda iz bırakanlar oldu. Hatta şöyle bir anım vardır. İş hayatına yeni başladığım dönemde romanlarla, şiirler ile aram iyi değildi. İş yerine temizlikçi alınmıştı. İki üniversiteyi yarıda bırakmış. 36 yaşında olmasına rağmen tam bir kütüphaneydi. Tüm şairleri tanırdı. Eserlerini, siyasi görüşlerini falan. Her gece muhakkak kitap okuduğunu söylerdi bana. Bende gıpta ile bakardım. Genel kültürüne hayran kalırdım. Molalarda yanıma gelir hep edebiyat üzerine sohbet ederdik. Aradan uzun yıllar geçti. Şimdi kendimi orada görüyorum. Böyle güzel bir anıdır. 🙂
Birkaç kişi var. Birisi kitaplarından çok etkilendiğim Prof. Emre Kongar Birisi hocam Prof. Murat Esin. Birisi hocam Pr. Atilla Dorum Birisi hocam İbrahim Kaya Birisi eski sevgilim Ümran Birisi eski sevgilim Çiğdem Birisi dostum Ferhat Birisi Rahmetli anneannem Birisi Annem Birisi Babam
Var ilk aşkım Mahmut bana kıza benzemiyorsun demişti sjdj
Babam, akciğer kanseri teşhisi konuldu 3. evre. Hayatım boyunca unutmayacağım ve asla daha kötüsünü yaşamayacağım zamanlardı. Bir doktorla tanıştım, o olmasa, o bizi yönlendirmese belkide babamı kaybetmiştim. Hayatımda o adamın izi hep kalacak, babama sarıldığım her zaman o adama teşekkürü borç bilirim. Dünya iyi insanlar hatrına dönüyor.
Lisede Beden eğitimi öğretmenim hayatımın dönüm noktası oldu diyebilirim. Onunla karşılaşmasaydım belki serseri işsiz güçsüz bir insan olarak hayatımı idame ettiriyor olabilirdim.😊
İsim vermemekle birlikte hayatta iyi ki tanımışım dediğim insanlar oldu. Hayatın da ilişkinin hangi türevi olursa olsun geriye dönüp baktığın da ve o insanı düşündüğün de hoş bir tebessüm oluşuyorsa suratın da bu onca gecen zamana o an konuşmuyor olsanız bile o an için iyi geliyor. işte bu olduğun da gerçekten az ya da cok o insanın size sizin de o insana bir nebzede karısmıs olduğunuz anlamına geliyor vesselam
Mutlaka vardır. İyi ya da kötü iz bırakan insanlar. Ama üniversitede kötü iz bırakanlar daha çoktur. Çoğu da öğrenci ve öğretmen dir. Ama çoğunluğu öğrenci dir.
En İyi Cevaplar