Psikoloji öğrencisiyim, yüzümüzün hayatımızla ılgılı çoğu bılgı verdiğini bılıyorum. Ayrıca çoğu kişi benim insan sarrafı olduğumu düşünür. Yaptığım yorumların hemen hemen hepsi tutmuştur.
hem kendımı sınamak adına, hemde can sıkıntıma ıyı geleceğını düşünerek soruyorum bu soruyu..
Bu üçdür soruyorum bu soruyu, maksat yine aynı.
Sizden isteğim, Yüzünüzün tam net gözüktüğü bir profil resmi ile yorum yapmanız. Aksi taktirde analiz yapamam.
hem kendımı sınamak adına, hemde can sıkıntıma ıyı geleceğını düşünerek soruyorum bu soruyu..
Bu üçdür soruyorum bu soruyu, maksat yine aynı.
Sizden isteğim, Yüzünüzün tam net gözüktüğü bir profil resmi ile yorum yapmanız. Aksi taktirde analiz yapamam.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer