Resminize göre karakter analizi yapmamı istermisiniz?(Sadece profil resmi olan kişilere yorum yapa bilicem)?

Psikoloji öğrencisiyim, yüzümüzün hayatımızla ılgılı çoğu bılgı verdiğini bılıyorum. Ayrıca çoğu kişi benim insan sarrafı olduğumu düşünür. Yaptığım yorumların hemen hemen hepsi tutmuştur.
hem kendımı sınamak adına, hemde can sıkıntıma ıyı geleceğını düşünerek soruyorum bu soruyu..
Bu üçdür soruyorum bu soruyu, maksat yine aynı.
Sizden isteğim, Yüzünüzün tam net gözüktüğü bir profil resmi ile yorum yapmanız. Aksi taktirde analiz yapamam.
Resminize göre karakter analizi yapmamı istermisiniz?(Sadece profil resmi olan kişilere yorum yapa bilicem)?
Cevapla