Zekisin, diğer insanlar kadar fazla umursamiyorsun her şeyi ve umursadiklari şeyler de sana saçma geliyor,, sadece merak ediyorsun ve merakının peşinden gidiyorsun, bence stratejik bir kafaya sahipsin, düşünüp hamle yapıyorsun.
Durmadan stil degistirmeyi ya da hayat tarzı değiştirmeyi seven birisin, hayata anlamlar yükleyen birisin ama diğer insanlara göre daha fazla anlam yüklersin.
Çalışkansin, çok ilgi görüyorsun, gördüğün ilgiyi yaptığın şeylerden ötürü hak ettiğini düşünüyorsun ama seni boğuyor yine de. Sosyalsin hem de fazla, boyun da diğer kızlara nazaran daha uzun olabilir.
İnsanlar tarafından yanlış anlaşılacağını düşündüğünden ötürü insanların davranışlarına olan düşüncesini onemsersin, sosyal ama biraz sosyal fobisi olan, toplumun koyduğu kurallarla değil de isteyen istediği şekilde olabilir kafasında, zeki birisin. Tembel değilsin ama yine de gerekmediği sürece kendini yormazsin ama diğer insanların bunu yaptığını görürsün.
Diğer insanlardan farklı olduğunu düşünüyorsun, çalışkansin, sorumluluklarını ertelemeden yerine getiren, ikna kabiliyeti olan ve toplumun suregelmis düzenini sorgularsin ve anlamsız bulduğun noktalar olur.
Özel birisi olduğunu düşünüyordum hep, diğerlerinden farklı olduğunu düşünüyorsun yani. Başka emin olduğun bir şey çıkmıyor ve gerçekten yorucuymus kafam ağrıdı resmen.
Burun estetik, başkasına telefonu verip resim cektirmissin, resim çektiğin yere bakılırsa bir yerde önceden gördüğüne benzer bir manzara yakalama dan ötürü resim cektirmis olabilirsin, sakallar bakımlı, daha ne olsun?🤣
Hep eskileri seversin, sosyal birisin, sürekli mutsuz olsan dahi bir şekilde eglenirsin, her zaman kafanı mesgul eden şeyler olur ve bunlar genelde seni mutlu eden ya da eğlendiren şeylerdir.
Yok artık, %100 doğru ama mental olarak bir şeyin yordugunu nereden bildin ki? Bu arada sadece kendimi sorduğum iki kişiden birisin, bilecegini de doğru tahmin etmiştim😅
Üşengeç değilsin, biraz asosyalsin, gizemi seviyorsun, yazı ve gece bir sahilde ateş yakmak tam şenlik bir şey. Kenalistsin, özgürlüğü seviyorsun, hayatının hikayesini her geçen gün katlayarak devam ettirdiğini hissediyorsun. Sonlarda biraz daha salladım gibi oldu.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
Yapabilirsin
Bekliyorum ama sana özel Pp atacağım yazınca yapacağım de Pp yapayım
Yapacağım
resim bana ait bile değil en çok benzediğim anime karakterini pp yaptım
Fotoğraf çok anlaşılır bir şey değil ama yap bakalım.
yap kanka
Zekisin, diğer insanlar kadar fazla umursamiyorsun her şeyi ve umursadiklari şeyler de sana saçma geliyor,, sadece merak ediyorsun ve merakının peşinden gidiyorsun, bence stratejik bir kafaya sahipsin, düşünüp hamle yapıyorsun.
bence doğru dasdasda
Oluyor mu öyle
Felsefeci, evrenin sırlarını merak eden, zeki, asosyal ya da sosyal fobisi olan birisi gibisin.
Koyduğum resme göre tabii
Sosyal fobi nedir
Rezil olurum korkusu vs
Kalabalık yerlerde herkes sana bakiyormus hissi
🥳🥳🥳🥳 beeenn
Sen diğerlerinden farklısın ve insanları umursamiyorsun.
Yani insanların senin hakkındaki düşüncelerini
Evet öyle bebek
Olarrr, karakterden bol ne var bende djfj
Durmadan stil degistirmeyi ya da hayat tarzı değiştirmeyi seven birisin, hayata anlamlar yükleyen birisin ama diğer insanlara göre daha fazla anlam yüklersin.
Rica edeceğim, bekliyorum.
Sosyal birisisin, etrafında ağabey gibisin yani diğer insanlara hayat hakkında tavsiye veren, yaşamış girmiş kişisin.
Çok teşekkür ederim, gerçekten içimi okudun. 😌
Buyur bakalım Nostradamus ;)
Asosyal ve yetenekli birisin, çok derin düşünemiyorum kafam yoruldu, direk yuzelsel söyledim.
Nice try but your estimations not fits to me, srry :)
sanmıyorum ama tabiki
Yazı seven, rahat, çalışkan ve hedefleri olan birisi gibisin. Çoğu şeye de anlam yükleyerek hayatını bir hikayeye ceviriyorsun.
doğruluk payı yüksek. şu cümlen çok hoşuma gitti Çoğu şeye de anlam yükleyerek hayatını bir hikayeye ceviriyorsun.
Tam olarak söylemek istediğin nedir
Yani bir oyuna ceviriyorsun hayatı
doğru hayat sadece bir oyun
hadi bakalım merak ettim :D
Yap bakalım merak ettim. Genelde ben yaparım bunu
baş ağrısı geçince bekleriz yapmanı
hıı yok ki benim pp :d
Olur
Çalışkansin, çok ilgi görüyorsun, gördüğün ilgiyi yaptığın şeylerden ötürü hak ettiğini düşünüyorsun ama seni boğuyor yine de. Sosyalsin hem de fazla, boyun da diğer kızlara nazaran daha uzun olabilir.
Evet lütfen.
İnsanlar tarafından yanlış anlaşılacağını düşündüğünden ötürü insanların davranışlarına olan düşüncesini onemsersin, sosyal ama biraz sosyal fobisi olan, toplumun koyduğu kurallarla değil de isteyen istediği şekilde olabilir kafasında, zeki birisin. Tembel değilsin ama yine de gerekmediği sürece kendini yormazsin ama diğer insanların bunu yaptığını görürsün.
Teşekkürler.
Doğru muydu
Evet kısmen.
Olurr
Diğer insanlardan farklı olduğunu düşünüyorsun, çalışkansin, sorumluluklarını ertelemeden yerine getiren, ikna kabiliyeti olan ve toplumun suregelmis düzenini sorgularsin ve anlamsız bulduğun noktalar olur.
Olurr
Özel birisi olduğunu düşünüyordum hep, diğerlerinden farklı olduğunu düşünüyorsun yani. Başka emin olduğun bir şey çıkmıyor ve gerçekten yorucuymus kafam ağrıdı resmen.
Ahaha thanks baby🌸
yap bakalım merak ettim
Sen hayatın zorlukları üzerine giden, yani savaşçı ve sosyal birisin.
ilk söylediğin doğru ikinci yanlış
Olur yapp
Sen sosyal birisin, aileni seviyorsun, sorumluluklarını yerine getiriyorsun ama fazla çalışkan değilsin.
Burada mısın
Niye yazmadım, fotoğraf koyacaktı. Profile
Tamam bekliyorum
Sendeyim 🙈
Sadeliği seven, toplumun dayattığı şeyleri anlamsız gören, zeki, mantıklı düşünen, sosyal ve insanları analiz eden birisin.
Hayatı seviyorsun ama biraz da tembellik var sani
😌vay, güzeldi be, tebrik ve teşekkür ederim 😌
Önemli değil, peki sence ben nasıl birisiyimdir?
Sen analiz yeteneği olan, yorumlayabilen, görsel hafıza ve duyusu gelişmiş, karakter tiplerini bilen, sosyal, zeki birisin bence
Buyur yap
Sen sosyal, renkli, çalışkan ve bir problem gördüğünde o an çözmek isteyen birisin. Sadeliği seviyorsun.
Bunu neye dayandırarak söyledin
Sahnenin arkasını merak ettim
Onlar açıklayınca çok komik oluyor, boş ver🤣
Dayanağın ne gizli üye, neye dayandırdın he, çabuk söyle
Dhjdjd
Merakliymissin da ama o hiç belli olmuyordu.
Merak, ilmin yarısıdır
djdjdj gece gece bir enerji geldi, ben de şaşırdım... Son 10 dk kaldı, vakit dolana kadar KS de takılmaca
Burun estetik, başkasına telefonu verip resim cektirmissin, resim çektiğin yere bakılırsa bir yerde önceden gördüğüne benzer bir manzara yakalama dan ötürü resim cektirmis olabilirsin, sakallar bakımlı, daha ne olsun?🤣
Burun estetik değil yalnız
Övdün mü sövdün mü gece gece
Hiçbiri
Kalemin kuvvetliymiş gizli üye
Yap bakalım
Hep eskileri seversin, sosyal birisin, sürekli mutsuz olsan dahi bir şekilde eglenirsin, her zaman kafanı mesgul eden şeyler olur ve bunlar genelde seni mutlu eden ya da eğlendiren şeylerdir.
Kismen tutanlar var. Kafami mesgul eden seyler hele fazlasiyla. Tesekkur ederim
Yap bakalım
Hayata fazla önem vermiyorsun ama değer görüyorsun, sosyal bir insansın, diğer insanların yapamadığı çok şey yapabiliyorsun ve zekisin.
Doğru bebek teşekkür ederim 🤍
Ha bir de boyun uzun diyecektim onu unutmuşum
Ahhsha evet
Olur yap
Zeki, çalışkan, başarılı ve durmadan kafasında büyük sorularla didisen birisin.
Son kısmı tutmadı sadece
Hayatın amacı vs gibi bir şey kastettim, tutmadı mi? En emin olduğum da oydu😅
büyük sorun diye okudum. Benim hatam
Bence sen de iyi tahmin edersin, sence benim karakterim nasıl? Resim yok ama bu yetenekte de yola çıkabilirsin.
Tamam tahmin etmeye çalışayım. Gizli olmasan daha kolay olurdu :)
Meraklısın, akıllısın, mental olarak bir şey seni çok yormuş
Yok artık, %100 doğru ama mental olarak bir şeyin yordugunu nereden bildin ki? Bu arada sadece kendimi sorduğum iki kişiden birisin, bilecegini de doğru tahmin etmiştim😅
İyi bir sihirbaz sırlarını açıklamaz. Şunu söyleyim sadece empati kurma ve mantık yürütmede iyiyim 😎
Yap...
Genelde her olaya uyum sağlayan kişisin, yenilikleri fazla sevmezsin ama yeni şeyleri denemeyi seversin.
Yenilik severim. Denerim.
Yap bakem
Tembel, sadelik seven, marjinal birisin.
Sen kahin misin kksekkd doğrudur efenim tuttu
Galiba zekiyim
Hadi bakalım
Sen misin profildeki
Olmasam karakter analizimi nasıl yapacaksın 😂
Üşengeç değilsin, biraz asosyalsin, gizemi seviyorsun, yazı ve gece bir sahilde ateş yakmak tam şenlik bir şey. Kenalistsin, özgürlüğü seviyorsun, hayatının hikayesini her geçen gün katlayarak devam ettirdiğini hissediyorsun. Sonlarda biraz daha salladım gibi oldu.
Güzel salladın doğru
yapp
Diğer insanların fazla uğraştığı şeyleri anlamsız bulursun, hem sosyal hem de asosyalsin.
Yap bakalım
Evet dinliyorum seni
Bende pp boş dnmdsm
Yapabilirsin bakalım
Yap bakalım
Yap bakalim
Yaao bakalım
Yappp
yapsana
Olur
Tembelsin, başarısızdim, mutsuzsun, agalarin hayata bağlıyor seni ve sen de onları, durmadan hayattaki olumsuzluklara odaklaniyorsun.
Helal be
Dene bakalım.
Zekisin, çalışkansin, rahat ve özgürsün, aşırı sosyalsin ve diğer kızlardan uzun boylusun.
Sorry babe kısayım jfjdjdh
Diğerleri tuttu ama değil mi? Tüh bu da tutardı genelde
Tamam olur
Fazla sosyal değilsin ama eğlenmeyi seviyorsun. Çalışkan değilsin, ama tembel de değilsin, sorumluluklarını yerine getiren birisin.
Sosyal degilim doğru, eğlenmeyi sevmem pek çalışkan da degilim tembel de değilim bu da doğru, sorumlulukları yerine getiririm bu ds doğru :)
Yap bakalim
Yap bakalım
Yap bakalım
Sosyallesiyirsun ama asosyallik gibi, ya da sosyal fobi gibi bir özelliğin var, tembelsin.
Sosyal olmak istiyorum ama olamıyorum
Tembellik evde kaldıkça artıyor xbcndk
Bence kamerayı kaldırıp resim çekersen bütün olay çözülecek, olay sadece davranışlarında. Foto açısından anladım onu da🤣
Düz profilden de yorumlamanı isterim madem scjdkd
Yap bakalım🤪
Yap bakalım
Tabi yap
Olur
Yap.
Yapabilirsen dene
Yap bakalım