Bir insanı hayattaki seçimleri mi, yoksa karakteri mi daha çok tanımlar?

Ben kendim için söylemem gerekirse beni hayatta tanımlayan şey karakterim olur karakter aynı zamanda seçimleri de belirler.

Bir insanı hayattaki seçimleri mi, yoksa karakteri mi daha çok tanımlar?
Karakteri
Seçimleri
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru ❤️
Bir insanı hayattaki seçimleri mi, yoksa karakteri mi daha çok tanımlar?
Cevapla