Merhabalar Herkese 🌸

Bir insanın karakteri daha çok sözlerinden yoksa davranışlarından mı anlaşılır?
Merhabalar Herkese 🌸

Bir insanın karakteri daha çok sözlerinden yoksa davranışlarından mı anlaşılır?
Merhabalar, Benim için kişinin karakterini her zaman için yaptıkları belirler çünkü bir insan yalan söyleyebilir ama davranışları onu ele verir. gerçi davranışlarını da rol gereği yapıyor olabilir. bu yüzden de en mantıklısı ne kadar tutarlı olduğuna bakmaktır. çünkü bir insan eğer iki yüzlü değilse yaptıkları her zaman tutarlı olmalıdır. mesela sözlerini tutması gibi. dürüst olması gibi. ama yine de bence Kişinin karakterini belirleyen faktörler kompleks ve çok yönlüdür. Sözler ve eylemler her ikisi de karakterin birer yansıması olabilir, ancak karakteri tam olarak değerlendirmek için her ikisinin de dikkate alınması önemlidir. nasıl iletişim kurduğu ve başkalarıyla ilişki kurma şekli hakkında ipuçları verebilir. sözlerin gerçek niyetleri ve samimiyeti yansıtması önemlidir. Bir kişi sözleriyle bir şeyleri ifade edebilir, ancak eylemleriyle bunu desteklemezse, sözlerin etkisi sınırlı kalabilir.
ikisini birbirinden ayıramam. Çünkü kişinin söyledikleri ile yaptıkları örtüşmesi lazım. Mesela bir insan hayvanları çok seviyorum diyor ama hobisi avcılık... Hobisi avcılık olan biri hayvansever olabilir mi? Ben bu konuda tamamen tutarlılıktan yanayım. Bir insanın sözleri ile yaptıkları uyuşmalı ve bu da kişinin karakterini oluşturur. Benim karakterim bu şekilde zaten tutarsız insanları hayatıma almıyorum ve uzak duruyorum.
önemli olan yapılandır, söylenen değil.
eskilerden alıntı yapmak gerekirse:
Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz
Şahsın görünür rütbe-i aklı eserinde.
yani,
insanın aynası iştir, lafa bakılmaz. şahsın aklının seviyesi yaptığı işte görünür.
Söyledikleri ile yaptıklarının arasındaki tutarlılık belirler bence. Kimi konuşur ama boşa. Kimi de lafta sözde iyidir ama icraat yoktur. Sonuç olarak bu ikisi arasındaki tutarlılık belirler diyorum.
Cevap
17Cevap
Söze gelince bir çok insan dünyanın 8. harikası gibi davranıyor ama iş icraata gelince fos :D Keyifli geceler..
Sözler ağızdan çok kolay çıkıyor. Asıl yürek gerektirenler eylemler ve icraatlar✔️
Tavrı ve duruşu etkiler. Söylemlerin bir değeri yok bana göre.
Sözlerinin ve yaptıklarının tutarlılığı ne mal olduğunu belli eder dkdjds
Sozler boş heleki erkeklerin ilk konuştuğu sözler o kadar yalankii bı bakmissiniz o canım cicim sözleri daha çok geçmeden hakarete dönüşmüş o yüzden davranış >sözler davranıştan sonra sözlere ancak güven duyulabilir
Lafla peynir gemisi yürümez tamamen hal ve hareketleri ele verir kişiyi yani eylemleri çok önemlidir.
sözleri ile yaptıkları belirler
sözleri ile yaptıkları bir olmazsa çelişkili olursa sorun vardır çünkü
sözler aksiyona yansımıyoesa ancak boştur o kişi
davranışlar belirler
Sözleri ile davranışlarındaki tutarlılık belirler
Yaptıkları (Özellikle de vücut dili) o kişinin karakterini daha iyi bir şekilde ele verir.
Her zaman davranışları belirler. Herkes herkese sözlü olarak sevdiğini söyler.
Yaptıkları. Bu yüzden birinin söylediklerine değil yaptıklarına bakarım
ʏᴀᴘᴛıᴋʟᴀʀı. ᴄ̧ᴜ̈ɴᴋɢ̆ ʜᴇʀᴋᴇs ᴋᴏɴᴜʟᴜʀ, ᴘᴇᴋ ᴀᴢı ᴜʏɢᴜʟᴀʀ
Söylenenler davranışı desteklemediği sürece önemi yoktur. Yapılanlar daha önemli.
Davranışları ve söylediklerinin tutarlılığı daha çok ipucu verir.
İkisini de aynı anda yapar bence. O yüzden ikisi de belirler.
Sözlerine bakıyorum genelde, kim napıyosa beni etkilemiyo
Eylemleri ile söylemleri arasındaki fark belirler..
Kesinlikle yaptıkları
Sözler yapmacık da olabiliyor yaptıkları karakterini belli eder bence
Yalan söylemek çok kolay o yüzden davranış kendini belli eder diyorum
Yaptıkları. Emek vermesi, çaba harcaması
Sözler lafta kalabiliyor ben yaptıklarına bakarım.
Yaptıkları belirler bence sonrasında sözleri
söz uçar eda kalıcıdır
Davranışları elbette sözler bir anlam ifade etmez
Kafa yapısı ile beraber yaptıkları
Yaptıklarıyla sözlerinin uyumu,
Yaptıkları belirler.
Ikside
yaptıkları
yaptıkları tabiki
Yaptiklari
Yaptıkları tabi ki
Ainesi iştir kişinin lafa bakılmaz derler
Davranış tabii ki.
Yaptıkları belirler
Yaptıkları
Yaptıkları.
Yaptıkları
yaptıkları
evet aşko
Yaptıkları
Tabiki yaptıkları
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?