Sizce birinin karakterini en iyi nasıl anlarız: davranışlarıyla mı, yoksa sözleriyle mi? Neden?

Ben kendimi bu konuda iyi sanırdım ama insanları tanıdıkça ve farklı kişilikler gördükçe anlamak zorlaşıyor hele karşı cinsin "gizli soru" gibi şaibeli şeyler söylemesi

Sizce birinin karakterini en iyi nasıl anlarız: davranışlarıyla mı, yoksa sözleriyle mi? Neden?
Cevapla