Hep vazgeçilen olduğunuz bir yerden gitme gücünün gelmesi neden bu kadar zor?

Vazgeçen ve seni kaybetmeyi göze alan her insan/yer bazen vedalaşamazsın. Samimiyete kıyamazsın, maziye kıyamazsın... Gidersen özlersin, pişman olursun diye dişini sıkarsın...

Ama öyle zaman gelir ki, kendini yok ettiğin için hayattan koparsın. Yavaş yavaş kendine yaptığın saygısızlık yüzünden kaybettiğini anlarsın. Kendine saygı duyarak yaralarını kapatmaya başlarsın...

Sizce bu yanlışı neden yapıyoruz en baştan?

Hep vazgeçilen olduğunuz bir yerden gitme gücünün gelmesi neden bu kadar zor?
Cevapla