Çok emek vermiş olsanız bile bırakmanız gereken yerde kolaylıkla bırakabiliyor musunuz?

Dün seri halinde yazdığım benceme farklılık ve ekstra bilgi olsun diye koyduğum pirinç videosu yüzünden bencem onaylandı fakat süper bence seçilmedi. Geriye kalan görselleri telefona indirip buraya yüklemek ve kendi cümlelerimle bence yazmak emek işi olduğu halde bence serime nokta koydum. Yapay zekadan kopyala yapıştır cevaplara bir şey yapılmıyor ama emek verilmiş bir şeye bu hoş olmadı. Bencelerime düzenli olarak gelen üyelere teşekkür ediyorum ve herkese kolaylıklar güzellikler diliyorum. 🌸

Çok emek vermiş olsanız bile bırakmanız gereken yerde kolaylıkla bırakabiliyor musunuz?
Çok emek vermiş olsanız bile bırakmanız gereken yerde kolaylıkla bırakabiliyor musunuz?
Cevapla