Doğup büyüdüğün yerden uzaklaşmak zor olur mu?

Şu an oturduğum yerde doğup burada büyüdüm, bütün yaşantım ilk arkadaşlıklarım, ilk aşklarım, hep burada oldu, okudum, çalıştım, arkadaş çevrem de çok genişti tanımadığım insan yoktu, başımı hep belaya sokardım mahallenin fırlamaları bizdik, bu şehrin her köşesinde her bir sokağında anım var gülüp eğlendiğim çok zaman oldu, fakat bazı şeyler yaşadıktan sonra bütün herkesten soğudum, herkesle arama mesafe koydum sosyal medya hesaplarımı kapattım, herkesin numarasını sildim. Arkadaşlarımla aramı açtım, sizce bu kadar anıyı kenara bırakıp gitsem çok koyar mı? En kısa zamanda uzaklaşmak istiyorum...

Doğup büyüdüğün yerden uzaklaşmak zor olur mu?
Cevapla