
Ben ailemden uzakta okuyorum genel olarak zor bir durum baya bir zorlandım ben alışmaya çalışıyorum peki siz zorlandınız mi hiç?
#egosuzbynsoruyor

12 yasindan beri uzaklar gelip gitmeler baslayinca alisip kimseyi pek tanimiyorsun alisiyorsun ozluyorsun ya da hayalini kuruyorsun hayat para icin ulkene bile gelemezsin yeri gelir sonra dersin ben yanlizim ve yanliz mutlu oldugunu sanirsin ama aslinda o an ne istersen onu yapiyorsun yasak yok endise yok yani alisirsin tek tavsiye alisma ozle ozlediginde git gor alisma
zor ailemsiz yapamazdım . hele cadı kız kardeşim o benim her şeyim , bende onun . geçen bebeğim ben ne zaman evlenim dedim . 60 ında belki abi ondan önce evlendirmem seni dedi :D :D
Ne güzel 😊
Insan zaman gecrikce herseye alisiyor. Diyer iyi tarafi kendi ayaklarının üzerinde durmaya öğreniyorsun
Haklısın aslında evet
Tskler
Cevap
14Cevap
4 yıl yaşadım genelde idare ettim her şeyi ama arada zorlukları da oldu ben biraz girişken kendi işini kendi halledebilen bir karakterim
Ne mutlu sana o zaman ben pek öyle değilim
Alışırsın ya hangi şehirdeyim
Hay telefonun düzeltmesine şimdi şehirdesin?
Denizli
Ufak şehir ya ne zorluk yaşıyorsun
Bursadan geldim çok uzak ya ondan alışamadım 😊
Kıyamam aileni mi özlüyorsunuz :(
Evet hemde çok özlüyorum o yüzden sorun oldu benim için ya yoksa herhangi bir problemin yok ki 😐
Oy oy 😓görüntülü konuşma imkanın yok mu
Var ara sıra konuşuyorum da yani o fayda etmez ki hem öyle konuşunca daha duygulanıyor insan ya 😶
Ben çok takmam öyle şeyleri ama senin için üzüldüm ya iyi yönünden bak ama yalnız yaşamayı kendi ayaklarının üstünde durmayı öğreniyorsun
Biras fazla duygusalım sanırım ondan kaynaklı
Anlıyorum seni benim de merhamet damarımı kararttın aileni alıp Denizli ye getiresim var şu an :)
"Kabarttın"
Hahah keşke gelseler ya öyle mutlu olurdum ki anlatamam yani neyse ki ben gidicem çok mutluyum çok özledim onları 😊
13 yaşımdan beri ev ocak yüzü gormuyorum.. zor gelmiyor artık alışınca varlıkları ile yoklukları bir oluyor.. kötü bir durum alışmak çünkü tamamen el oluyorsun.. en azından bende durum böyle
yurtdisindayim tek basimayim sadece aile de degil bir cok ozlem var. anlatilamaz sanirim...
sevdiğim kızdan ayrı yaşamak zor ailede annem yanımda olsun
Alıştım artık ama insan küçücük evinin değerini daha iyi anlıyo
Güzel ama çok da uzakta olmamak iyidir.
Uzağım baya
Var ama bilet kalmamış otobüsle gidicem ya 😂
Sürünmem ben bulurum bir yolunu ya 😂
Nilüfer değil be tayfun gemlik 😂😂
He pamukkale ile gidicem nilüfer yok 😂😂
Valla sürünüp gidiyoruz biz de de durum aynı
Aynen öyle
Bizim yurtta yemek falan da yok tam rezillik
Hadi ya
Maalesef 😕 kahvaltı bile yok
o nasıl yurt öyle devlet yurdu mu özel mi bizde de yemek yok kahvaltı yok apart mi seninki de
Okulun yurdu
Mutfak falan yok mu senin yemek yapabileceğin
Hiçbişey yok sadece düz yurt apart benzeri ama apart değil yurt benzeri ama motel gibi 😂 saçma sapan bişe
O nasıl saçma bir şey öyle ya kaç kişi kalıyorsun peki bir de ücret ne kadar 😂
Aylık 330 3 kişiyiz itü yurtları 😂
Yine uygun sayılır ya nerede peki 😂😂
Okulun içinde 😂 öyle olmasa dururmuyduk burda
Hahah olsun ya yine de ıyi idare et 😂😂
Napak okula yakın yeter 😂
Aynen benim okula baya uzak ya 😂
Hangi okul
Pamukkale üniversitesi
Ooo hemen geliyorum gezdir beni 😂
Gel gel denizli de pek güzel yer yok ya 😂
O şeyler vardı 😂
Neler vardı 😂😂
Traverten 😂 mağara falan sıcak su
Benden iyi biliyorsun bende duydum onları ama yerlerini bilmiyorum gitmedim 😂
Oho olmadı ki 😂 vardı işte bişeyler gezdir beni 😂😂😂
Bende ıste hiç gitmedim ama kaybolmayacak kadar öğrendim ıste bakalım 😂😂
😂😂 hay allah 😂😂😂 bölüm ne peki
Oda kötü 😂😂
😂😂😂 sabah sabah güldürdün bıldırcın diyesim var sana 😂😂
Hahah o ne alaka ki 😂😂
Sabah sabah yumurta çekti canım 😂
Benim de 😂😂
Keşke öyle bir şansım olsa 😢
Yanımda kim olduğuna bağlı
Paran olursa hiçbir şey zor değil..
kolay. zaten alıştım artık.
Çok ayrı kaldığım oldu alışkanlık önemli
İlk sene zordu ama sonra alışıyorsun
Yanlızlık zor
Yani biraz
Zor olur
Bana zor geliyor
Hayır daha iyi
Hemde çok kolay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar