Bu hayatta bir kizi elde etmek, ulasmak ve sahiplenmek neden bu kadar zor?

Güncellemeler
3 ay
Ha bir kadınla birlikte yaşamış erkeğin Sorun ne olur Neden yaşayamaz Ya da nasıl yaşanır Hani bir kızla birlikte olmak niye bu kadar soru çözemiyorum Ben hala ya Bir kadın bu kadar zor mu ya bir Dokunmak öpmek sevmek onun olması senin olması Allah'ım yar
Güncellemeler
3 ay
Hani bir kadın çok kendini Üstün görüyordu Hani vermekte o kadar zor olduğunu düşünüyor erkek erkeğe ilişki yaşanmaz mı? Hani kendimi gerçekten güvenimi buldun bir erkekle birlikte sandım Sonuçta Hani kız Yüzü Görmedim Kendimi s******** istiyorum yani Ama bu kadar evet mi acaba kadının eti bedeni
Bu hayatta bir kizi elde etmek, ulasmak ve sahiplenmek neden bu kadar zor?
Cevapla