Duygularını en iyi yazarak mı yoksa konuşarak mı ifade ediyorsun?

Selam🎀

#Duygular söz konusu olunca bunu yazmak değil de karşımdakine haykırarak ifade etmeyi daha çok seviyorum.😌

İçinden geldiği gibi konuş🥳
İçinden geldiği gibi konuş🥳
Duygularını en iyi yazarak mı yoksa konuşarak mı ifade ediyorsun?
Cevapla