Selam🎀
#Duygular söz konusu olunca bunu yazmak değil de karşımdakine haykırarak ifade etmeyi daha çok seviyorum.😌

Selam🎀
#Duygular söz konusu olunca bunu yazmak değil de karşımdakine haykırarak ifade etmeyi daha çok seviyorum.😌

Düşüncelerimi, duygularımı sözlere dökmeyi severim ama sesli ifade etmek her zaman daha etkileyici ve samimi geliyor.
Mesajlasmak ayrıca çok sıkıcı, bu yüzden WP'yi bile kullanmayı sevmiyorum. Saatlerce mesajlasan sevgilileri görünce ben 😂
Tatlı bunlar ya🤣
Değişir. Genellikle ben arkadaşlarımla yüzyüze konuşmak anlaşmak isterim ama bazen içimin sıkıldığı dertlerim oluyor ve yakınlarımla değil de anonim kişilerle konuşmak istiyorum onları da bu uygulamada mesajlaşarak hallediyorum işte. İhtiyaca göre yani.
Her ikisi de güzel ifade ederim, çekinmem. Ama bazı şeyleri her şey yüzüne söylemek istemezler mesajda söylemek isterler. Açık açık söylemeyi bazı insanlar çekinirler. 😃
Bence insan duygularını konuşarak ifade etmeli çünkü yazarı ifade ettiğiniz zaman yanlış bir kelime olduğu zaman insanlar ona başka yerlere çekebiliyor ya da kişiler arasında sorunlar meydana gelebiliyor
Cevap
35Cevap
Konuşarak derdimi anlatmak bana zor geliyor. Önemli mevzu varsa çatır çatır sohbet ederim ama romantik şeylerde şak kalırım.😅
🤣🤣
🤨
Duyguları en iyi ifade etmek konuşarak oluyor çünkü konuşarak duygular karşı tarafa daha kolay geçiyor...
Benim için hiç fark etmiyor.. karşımda ki insana göre değişir ama konuşarak daha iyi ifade ederim bazen de yazarak olabilir.
Ben her türlü ifade ederim, o enerji karşı tarafa her şekilde geçer
iki türlü de ifade ederim zorluk çekmem
Konuşarak kendimi daha iyi ifade ederim
Fark etmez bana. Yazarak da, konuşarak da kendimi yeterince ifade edebiliyorum.
Yerine göre yazarak ya da konuşarak farketmez her türlü ifade ederim ben 🤣
🤣🤣
Galiba ben konuşarak ifade ediyorum ancak kısa zaman sonra o anda hissettiğim ile anki hislerim uyuşmuyor anlamıyorum.
Ben yazarak daha iyi ifade ediyorum her zaman
Konuşarak ben konuşmacı biriyim yazıyla duygularımı iyi aktaramıyorum
Konuşarak en iyi yüz yüze çünkü mimiklerimle ya da ses tonumla duyguyu veriyorum
Yazım iyidir damardan giderim..
Sözlerim zehir gibidir etkilerim..
Her iki şekilde de kendimi rahat ve iyi ifade edebiliyorum. Hiçbir zaman zorluk yaşamadım.
Kesinlikle yazarak, konusunca dusunmek icin yeteri kadar zamanim olmuyor
Yazarak duyguyu istediğin gibi aktaramazsın, konuşmak daha mantıklı.
Yazmayı çok sevmem o yüzden konuşmak daha iyi gelir
Tonlamalar, vurgular ve diksiyon ile ancak konuşarak tam anlamıyla ifade edebiliyorum
her şekilde iyi ifade ederim. sonucta dil becerin varsa yazarak ya da konuşarak fark etmez.
Yazarak daha rahat oluyorum. Kendimi daha iyi ifade ediyorum.
Konuşurken hem kendimi daha kolay ifade ederim hem de ses tonlaması ile bunu daha da artırırım
İki türlü de edebiliyorum
İçimden nasıl geliyorsa öyle benim için.
Konuşma konusunda daha iyiyimdir.
Yazarak konuşurken duraksiyorum 😂😂
🤣🤣
yazarak aha iyi ifade edebiliyoum konuştuğumda boğazım dugumleniyor agliyorum
konuşarak daha rahatım
Yazarak çoğunlukla
konuşarak ama yazmayı severim
Her türlü ifade edebiliyorum
Konuşarak
Farketmez her türlü ifade ederim kendimi.
fark etmiyor iki şekilde de ifade ederim
Her ikisinde de iyiyim
Konuşarak ta yazarakta güzel anlatabiliyorum
Bazen o kadar karışık ki yazarak
Konuşarak herzaman daha etkili 👍
İkisiyle de ifade edemem ben.
Yazı kifayetsizdir karşıdakine bağlıdır konuşmada çok fazla kullanabilecegin meta mevcut
Konuşarak
Konuşarak yazmak yorucu
Daha çok konuşarak
İki türlü de etmem
Yazarak
Yazmak terapidir
Yazarak
Konuşarak
Konuşarak
Duruma göre değişir
yazarak
Yazı dilinde iyiyim.
Edemiyorum
Konuşarak
Her ikiside ask
Konuşarak
İkisiyle de
Yazarak
Konuşarak
Yaşatarak
Ağlayarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?