+1 yılYeter ki seveyim. Hem yazarak, hem konuşarak ifade ederim en bariz şekilde. Fikonun kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntısı yok Allah'a şükür. Herkesin önünde dökerim tüm duygularımı
Ben bu sitede birisini ölürcesine seviyordum bir zamanlar. Karşılıksız bir aşktı. Ona bu sitede destanlar döktüm. O zamanlar yalnızdı. Şimdi bir ilişkisi var. Artık unuttum. Unutmakla kalmadım. Aşk defteri benim için bir daha açılmamak üzere kapandı.
Red Pill ile tanıştıktan sonra anladım aşık erkeğin bitmiş erkek olduğunu.
İşte ona en son yazdığım şiirimsi manifesto...
BİR AŞK MANİFESTOSU
Aşkın tezgahında piştim yıllarca.
Yüreğim mangal değil gemi kazanı olmuş. Zihnim gerçekleri görüyor kristal kadar berrak ve net.
Hangi çılgın bana yalan zinciriyle vuracakmış şaşarım. Yalanın da yalancının da alnını karışlarım.
Kükremiş sel gibiyim tüm yalanların bendini yıkarım.
Kurban olayım çehrene ey nazlı hilalim. Senin ışığın doğmasaydı üstüme ben hayattan çok ölümü arardım.
27 Mayıslarda Yassıadalarda versinler infazımı. Senin gönlünde yerim yoksa ebediyyen. Özgürlüğün su tanesi kadar yoktur değeri
12 Martların baharında üç asılmışlar gibi darağacına çıkarsınlar beni. Denizin, Yusufun, Hüseyinin devrim sevdası gibisin gözümde. Bu yolun sonuna varamasam da yeter bana bu yolda ölmenin şerefi.
12 Eylül'ün buz gibi kışındaki işkence kabir azabından beter. Yüreğimde senin sevdanın ateşi varken soğuk serinletir mı sanırsın yüreğimi. Sanır mısın ki işkenceler senin yolundan döndürür beni.
28 Şubatların soğugunda saldırsınlar mukaddesatıma dört koldan. Tüm şehrin ışıklarını yakıp söndürsünler aptalca. Kim kör edebilir beni. Işıl ışıl parlayan bir güneşin etrafında dönerken kim karartabilir günümü. Kim kamaştırabilir gözümü.
Senin umutsuz aşkınla kırdım yıllardır aklıma vurulmuş zincirleri. Senin ölümsüz sevdan ile yıktım yıllarca kalbimin üzerinde postallarla tepinmiş vesayeti.
Sen benim ancak 15 Temmuzların kurşunlar ve bombalarla aydınlattığı gecelerinde yazılmış özgürlük ve aşk destanımsın.
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler @Bi'Bot
En İyi Cevaplar
+1 yılyazarak çok detaylı anlatabiliyorum da anlayana işte
anlamak istemeyene konuşsam ne fayda
18 Yorumla- +1 yıl
Kime laf sokuşturdun acaba dhjs
- +1 yıl
ben laf sokar mıyım hiç
nerden gördün dfskl - +1 yıl
Aha az önce gördüm
- +1 yıl
şaşırmışsın sen :D
- +1 yıl
🥹
- +1 yıl
🥂😂
- +1 yıl
Teşekkürss
- +1 yıl
Ricalar
+1 yılKonuşmak için yüksek bir motivasyon ve enerji hissetmek istiyorum, muhatabımın konuşmalarımı içtenlikle dinlediğinden, beni anlayan gerçekten düşüncelerimizin ve vizyonumuzun uyumlu biri olduğundan emin olmalıyım. Güzel de bir kahve ve ortam mevcutsa konuşmayı her zaman öncelikle tercih ederim ve elbette yazmak ta güzeldir.
10 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 806 cevap paylaştı.
+1 yılKonuşarak ifade edemeyeceğim durumlarda yazarak ifade ediyorum. Bazen sayfalarca yazıyorum. Kağıt kalem. İçimden geldikçe yazıyorum.
mesaj olarak da yazıyorum. Nasıl hissediyorsam. Böyle yapman beni çok üzdü, kırıldım gibi gibi...
Dışarı attıkça rahatladığımı hissediyorum.10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.
+1 yılİkisinde de iyiyim, m*la anlatır gibi anlatırım...😄
11 Yorumla- +1 yıl
Karşındaki insana bağlı yani :D
- Kişilik & Karakter konusunda 8,5b cevap paylaştı.
u +1 yılHer iki şekilde de ifade ediyorum. Ama konuşarak göz teması kurarak daha iyi ifade ettiğimi düşünüyorum.
10 Yorumla
+1 yılKonuşarak ta yazarak ta iyi ifade edebilen biriyim anlayana😅
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9,9b cevap paylaştı.
+1 yılKonuşarak kendimi daha rahat ifade ederim
10 Yorumla Konuşarak daha net ifade ederim kendimi.
Yazarken üşeniyorum detaylandırmaya :)11 Yorumla- +1 yıl
Hıhımmm
Tıkandığın bir nokta varsa, görmezden gelirsin o noktayı hep. Başka sebeplere, bahanelere bağlarsın. İfade edersen başına gelecekleri art arda sıralarsın. Kendine göre haklı nedenleri ortaya çıkarırsın. Ve kaçarsın, kendinden. İki şekilde de ifade edemeyenlerdenim.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. www.instagram.com/.../?igsh=MjlpMHhuOGNic3I=
Her ikisini aynı anda yaparak daha iyi ifade ederim.😃12 Yorumla- +1 yıl
Kutlu olsun 🌷😅
Kişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı. Yazarken içimi çok rahat dökebiliyorum, fakat konuşunca ses olarak diksiyon ve tonlamalarla, görüntü olarak da jest ve mimik anlatımımı çok iyi destekliyor.
18 Yorumla- +1 yıl
Yazılar acımasız geliyor ama 😅
- +1 yıl
Evet mesela laf sokmak istemiyorsun ama laf sokulmuş gibi hissedenler oluyor falan 😅
- +1 yıl
Hak ediyorlarsa seve seve djdja
- +1 yıl
Seviyorlar, zevk alıyorlar oh yeaah dhsja
Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı. https://youtube.com/shorts/DPQYR6uJmBg?si=4RQSEP0qZZtO-C2_
Duygularımı ifade etme şeklim13 Yorumla- +1 yıl
Hiç bir şey anlamadım 🥱
- +1 yıl
Hayır yok 😅
+1 yılİkisi de benim kalemim.
Konuşurken ses tonu ve vurgular daha anlaşılır olduğu için ilk tercihim konuşmak.
122 Yorumla- +1 yıl
Kalemi konuşurken dudaklarının arasına al djdkaldj
- +1 yıl
Ahahah
- +1 yıl
Al ✏️
- +1 yıl
Ahahahah kalemde verdi, topuzuna takarsin konusurken
- +1 yıl
Ama senin kalemin 🥹
- +1 yıl
Aramızda bi kalemin lafımı olur 😀
- +1 yıl
Olamaz tabii dimi :D
- +1 yıl
Ahahah olamaz
- +1 yıl
Dünya kadınlar günü diye gıcıklık yapmıyor ama yemezler sjdj
- +1 yıl
Kutlu ve mutlu olsun, iyi ki varsınız😀
- +1 yıl
Hıhı teşekkürler djdj
- +1 yıl
Ahahaha havani sevsinler
- +1 yıl
😅 nazar edecek havama
- +1 yıl
Senin havana top atsan bir şey olmaz😀
- +1 yıl
Deneyeceksin dimi ilk fırsatta 🧐
- +1 yıl
Yook, sana yakışıyor. Başka biri kaldıramaz bu yükü😀
- +1 yıl
😃 yük?
- +1 yıl
Vizyon misyon ve hava😀 şöhretin yükü ahahahsh
- +1 yıl
Manyak sörf yaparım şu dalgalarında :D
- +1 yıl
Dusmeyeyim diye sörf tahtasina sarilirsin sen ahahah hacim çok önemli 😀
- +1 yıl
lan shdhaj kıskanma koca totomu çirkin seni :D
- +1 yıl
Ahahhahah
dinlemeye tahammül edemeyen çenesi fazla düşük insanla, konuşmam gerekirse yazarım en kötü ihtimal mektup falan bile veririm okumaya tahammül edemeyen dinleyebilenle de konuşurum ikiside yoksa dumanla haberleşirim
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 616 cevap paylaştı.
+1 yılBaşka yöne bakarak konuşarak daha iyi ifademi ediyorum.
115 Yorumla- +1 yıl
Troll cevap verme shjd
- +1 yıl
Ciddiyim 😅
- +1 yıl
Sus :D
- +1 yıl
Gene ne yaptım ya 😄. Mario da yok ortalıkta zaten.
- +1 yıl
Hee nerde o :D başka yönde ne var da bakıyorsun
- +1 yıl
Ne bileyim prensesimi kurtarıyor mario.
😄 başka yöne bakarak konuşunca daha çok düşünerek konuşuyorum. Daha etkili oluyor o zaman - +1 yıl
Shhsu kesin prenses peşinde o :D döverdim ben başka yere bakan insanı djsj
- +1 yıl
Ldlsş başka yere bakanı döv zaten. Ben başka yöne bakıyorum 😃
- +1 yıl
Aynısı işte
- +1 yıl
Aynısı değil. Biri yerlere bakarken ben yönlere 😃
- +1 yıl
Aynısı dedim bitti sjdj
- +1 yıl
Ben bitti demeden bitmez öfçdöf
- +1 yıl
O benim lafım aynen 😅
- +1 yıl
İzinsiz kullanmış bulunduğum şdşdş
- +1 yıl
Kullanmış olman geçerli olduğu anlamına gelmez 😂
Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Yazarken konuşmak istiyorum, konuşurken yazmak. İkisi bir arada daha iyi de olabiliyor 😂
114 Yorumla- +1 yıl
Sen siriye yazdır zaten anca djdjak
- +1 yıl
Bu aralar tripli ya o bana. Durduk yere başımı belaya sokuyor 😂
https://youtu.be/McFpT9mCKRc?si=hAsz3k0A5bUOXeia - +1 yıl
Seni yapmışlar ahdjs
- +1 yıl
Onu da kapat djdj
- +1 yıl
Niye ki
- +1 yıl
bozuluyor mu 😅
- +1 yıl
Bozuk o :D
- +1 yıl
Bi baktır sen ona
Kişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı. Yazarak da konuşarak da fark etmiyor, afiyet olsun Kraliçem 👑😊
11 Yorumla- +1 yıl
Sağol kuzuuu 🥳
İki şekilde de ifade etmek zor gelmiyor, yeter ki karşımdaki kalın kafalı olmasın.
11 Yorumla- +1 yıl
Djjs zor
+1 yılKonuşarak yazı her zaman örtük anlam riski barındırır🙃
17 Yorumla- +1 yıl
Bazıları yazışırken zehir zemberek konuşurken çok tatlı :D
- +1 yıl
😁😁klavye artisti demek onlarda
- +1 yıl
Hiç sorma, sanki iki karakter iki kişilik iki tarz 😬
- +1 yıl
Ben sinirlenince ikisinde de zehirim ya😂
- +1 yıl
Bunu genelde karşı cinste gördüm :D
- +1 yıl
Ama yazmak uzun sesimi duysun diye imkanım varsa ya yüz yüze ya da ararım duygum iyice yansısın diye😁
- +1 yıl
😅👏
Kişilik & Karakter konusunda 4,9b cevap paylaştı. Konuya göre değişir bazen yazarak bazen konuşarak bazen beden dili ile ama şunu söyleyeyim anlatılanı çok iyi anlarım ama anlatmayı pek beceremem 🤔😅
18 Yorumla- +1 yıl
Anlatamamak da kötü ya :D
- +1 yıl
İsabetli karar olmuş sanki 😂
- +1 yıl
Ne anlatıyon sen öğrencilerine shhska
- +1 yıl
😅 olmaz ya, şiddete karşıyız jdjd
- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılHer ikisinde sorun yaşamam. Ama beni anlayabilecek kapasite de olması lazım. Ben A derken Z anlamasın. Tüm mesele bu. Ben anlaşılmak istiyorum.
10 Yorumla Ben her ikisi ile de çok güzel ifade edebiliyorum. Şu kitabım bir bitsin, o zaman nihayete erecek. Ama bazen konuşmak da duygu geçişi için gereklilik arz ediyor.
10 YorumlaOkadar çok konuştuğum insan beni kandırdı ben ise onun için neler neler yaptım çabaladım kendimi resmen ateşe attım o ise her şey ortada çok kötü bir durum cokk
10 Yorumla
+1 yılKüfür ederek daha iyi ifade ediyorum. Mesela İcardiyi çok seviyorum vay o.. çocuğu ne gol attı helal olsun gibi şeyler söyleyip sevgimi dile getiririm
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
+1 yılBen ikisinde de ifade ederim ancak karşı tarafa konuşarak daha iyi geçer diye düşünüyorum..
147 Yorumla- +1 yıl
Ne geçer
- +1 yıl
Duygularım.. 🙄
- +1 yıl
Hesabı biri yürüttü herhalde yine, EGO’dan başka duyguların mı var senin djdjsk
- +1 yıl
Böyle söyleyince duygularım incindi.. 😂😂 Ben duygusal bir karakterim, bunu fark etmemiş olman beni..
- +1 yıl
O yüzden mi o emojiler :D duygusalmış mışş mışşşş
- +1 yıl
İşte kim nasıl baktıysa öyle gördü.. 😂
- +1 yıl
Attığını görüyorum bakmayla ne alakası var 😒
- +1 yıl
Bugün senin günün, ben öyle bir izlenim vermişimdir diyeyim.. 😂
- +1 yıl
Sadece benim günüm mü :D
- +1 yıl
Beyninin çalışma şekli çok farklı, bunu araştırmak lazım.. 😂
- +1 yıl
Yuh ya, tamam toprak at gömdün tebrikler
- +1 yıl
Güzel kelam ettim az evvel sana ve sen bunu farklı algıladın.. 😂😂
- +1 yıl
Yoo doğru mu algıladım diye test etme biçimim bu :D
- +1 yıl
Tam olarak bundan bahsediyorum..😂 Kendisine iyi bak, insanlık için lazım..
- +1 yıl
Hsshhajsshahaha :D iyi ki varsın
- +1 yıl
Sen ve üzerine düşünülmesi gereken zekanda iyi ki varsınız..
- +1 yıl
Zekamdan bir problemmiş gibi bahsetmesek mi :D
- +1 yıl
Nadir olan kıymetlidir, es mi geçeyim.. 😅
- +1 yıl
Bıd bıd bıd :D nadirmiş
- +1 yıl
Sen istiyor ofansif hareketler, güzel kelam bünye kaldırmıyor.. 😂
- +1 yıl
Benim bünye mi :D laf sokuşturma ofansif hareket meraklısı değilim
- +1 yıl
Sen kaostan besleniyorsun, bunda sorun yok.. Sadece kabul et kafi.. 🏴
- +1 yıl
Hayır ya, ne kaosu 😒
- +1 yıl
Çok ortadasın, net bir yere koyamıyorum seni kafamda.. 🙄
- +1 yıl
Aynı dertten muzdaribim 🧐
- +1 yıl
İkimizin tek derdi bu olsun o zaman.. 😂
- +1 yıl
Olsun 😃
- +1 yıl
Bir kaç tane daha ekleyelim, sıkılırım.. 🙄
- +1 yıl
Olur paşamızın canı sıkılmasın :D
- +1 yıl
Ne kadar uyumlu bir karakter, tütütü maşallah.. 😂
- +1 yıl
Şıp demiş :D
- +1 yıl
Üzüm üzüme..😂
- +1 yıl
Gel beraber manav açalım demiş 😂
- +1 yıl
Fena fikir değil, aklıma yattı.. 😂
- +1 yıl
Ben sadece paraya ortağım :D
- +1 yıl
Sen görünen yüzü olacaksın, ne demek sadece para.. 🙄
- +1 yıl
Kabul edebilemem, sen ol o görünen yüzü manavın :D
- +1 yıl
İş başa düştü, yapacak bir şey yok..😅
- +1 yıl
Cici tarafların da varmış 😃
- +1 yıl
Yerel bir şeyler olmasın dedim dünyaya açılalım o yüzden duruma el attım..😅
- +1 yıl
😒 benim ellerimde olsa yerel kalacaktık yani?
- +1 yıl
Zeki insanın hali bir başka.. 😅 Böyle ufak şeylerle seni yormayayım dedim..
- +1 yıl
Seni boğarımmm tamam mı :D
- +1 yıl
Şu aralar olmasa, biraz beklesen? 🙄 Sonrasında sözüm olsun..
- +1 yıl
Neden bu aralar olmasın 😒
- +1 yıl
Keyfim yerinde bu aralar..😂
- +1 yıl
Ooo hayırdır inşallah 😅 peki madem bozulmasın keyfiniz ✌️
+1 yılikisinde de kötüyüm galiba 😅 konuşmasak ve yazmasak olmaz mı acaba. belki dünya daha güzel olur öyle 🤔
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı. Yazarak daha çok ifade edebiliyorum konuşarak Hiç konuşmuyorum zaten ifade edemiyorum o yüzden
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 752 cevap paylaştı. Yazım güçlüdür ancak gözüne bakarak konuştuğum biriyle iletisimim hep daha güçlüdür..
10 Yorumla
+1 yılYazmayı seviyorum çok konuşmam gerekirse konuşurum.
https://youtu.be/Gh9Vo-skVCI?si=gqT29KNHYDXZv0QB10 Yorumla
+1 yılYazarak... Onun için dolduğum zamanlar elime bir kalem defter alıp günlük tutmaya başlıyorum.
10 YorumlaYazarken daha rahat ve özgür hissediyorum, konuşurken karşının çok zamanını aldığım hissi beni rahatsız ediyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTabiki konuşarak … yazıyı bile konuşarak yazmayı tercih ederim
12 Yorumla- +1 yıl
Hem konuşup hem yazıyor musun :D
Cevap sahibi+1 yılKonuluyorum telefon yazıyor
Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı. Duygularımı ifade etmekte hiç zorlanmam , yazarak , konuşarak , dokunarak her türlü
12 Yorumla- +1 yıl
Vay vay dhsj
Kişilik & Karakter konusunda 3,2b cevap paylaştı. Bazen iki cumle yazmak, hikaye anlatmaktan iyidir.
10 YorumlaDuygularımı ben konuşarak daha iyi anlatabiliyorum.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6b cevap paylaştı.
+1 yılHer ikisinde de iyiyim ama yazarak çok daha iyi ifade ediyorum
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 719 cevap paylaştı.
+1 yılGözünün içine baka baka söylüyorum ona bütün hissettiklerimi
10 Yorumla
+1 yılYazarken ne anlatmak istediğimi anlatamam bazen o yüzden konuşarak daha iyi olur
10 Yorumla
+1 yılKonuşarak daha sağlıklı oluyor ama her insanda mümkün değil
10 YorumlaYazarak da konuşarak da ifade ederim hiç fark etmez
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılHer iki şekilde de ifade ediyorum kendimi lakin yazarak kendi ifade etmede daha iyiyim.
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı. Konuşarak, çünkü anlatım tarzından mimiklere kadar en iyi ifade ediş biçimi bana göre konuşaraktır.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılKonuşarak.
20 Yorumla
+1 yılKlavye artistiyim ben
12 Yorumla- +1 yıl
Konuşunca bağırıyorum sonra ağlıyorum genelde
- +1 yıl
Hep sinirden 😅
+1 yılKonuşarak ifade ediyorum.
13 Yorumla- +1 yıl
Yiooo
- +1 yıl
Yiaaa
- +1 yıl
😒😒
+1 yılBen beden dilimi kullanıyorum 😊
14 Yorumla- +1 yıl
El kol yapma bana derler o zaman da 😅
- +1 yıl
Kolum değil de elimi iyi konuştururum.. konuşacak mecali kalmaz 😅
- +1 yıl
Çimdikle ahdjs
- +1 yıl
Ahahah 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılKonuşarak yaz yaz nereye kadar
12 Yorumla- +1 yıl
Gittiği yere kadar engel yanisi djjs
- +1 yıl
😂😂
- Kişilik & Karakter konusunda 704 cevap paylaştı.
+1 yılYazarak, konuşmak zor geliyor bana.
11 Yorumla- +1 yıl
özellikle ayrılırken zor geliyor bana konuşmak 😅
Yazmak. Çunku birine net bi sekilde bakamiyorum cekiniyorum
10 Yorumlaher zaman yazarak daha iyi anlatılır hissettiklerimiz ama anlayana yani
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılHer şekilde ifade ederim
10 Yorumla ikisinde de fena değilim
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 606 cevap paylaştı. Ben her ikisinde de başarılıyım 🖒
10 YorumlaHer türlü ifade edebilirim
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 654 cevap paylaştı.
+1 yılDuygularımı ifade edemiyorum
10 Yorumla Artık duygularımı ifade etme gereği duymuyorum
10 Yorumla
+1 yılYüzyüze daha iyiyim Başak burcuyum
10 YorumlaKonuşarak daha iyi aslında iyi rol yaparım
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılYazarak, bazen de konusarak.
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı. Konuşarak daha iyi ifade ederim.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılYazarak daha iyi ifade ediyorum
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılYazılı, sözlü ve işitsel olarak.
10 Yorumla
+1 yılYüz yüze konuşarak daha iyiyim
10 Yorumla- Devamını Gör (48)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
