Duygularınızı yazarak mı, konuşarak mı daha iyi ifade ediyorsunuz?

Selams

bağırıyorum duymuyooo.

sök sök kalbimi adın orada 🎶
sök sök kalbimi adın orada 🎶

#sosyetic

Şerefine ey zalım kader djdj
Şerefine ey zalım kader djdj
Güncellemeler
+1 yıl
Süper 🌷 teşekkürler @Esra_bayram
Duygularınızı yazarak mı, konuşarak mı daha iyi ifade ediyorsunuz?
Cevapla