Yazarak mı yoksa konuşarak mı duygularınızı daha iyi ifade ediyorsunuz?

Yazarak mı yoksa konuşarak mı duygularınızı daha iyi ifade ediyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Yazarak mı yoksa konuşarak mı duygularınızı daha iyi ifade ediyorsunuz?
Cevapla