İşten yorgun geliyorum arkadaşım da yok enerjim de yok hiç mutlu değilim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Öncelikle sadece bir iki arkadaşm var ve bu benim tercihim dert etmiyorum, tabi akraba faktöru var bizde çekirdek ailemde kalabalık o da yetiyor olabilir genelde tek takılmayı çok seviyorum ama. Senin de neyi sevdiğini bulmanin yolu denemekten geçiyor canım. Mesela ben film, dizi izlemek, yürüyüş yapmak, kitap okumak, bazen boş boş Twitter da taklmak vs vs çok seviyorum. Burayada nadirde olsa giriyorum. İnan zaman geçiyor zevk alınca fark etmiyorsun bile. Bence sende belirlemelisin böyle şeyleri mesela bı kaç kitap al oku ama zevkine göre olsun yıllarca kitap okumayı sevmemiştim ilk basladgn kitaplar çok önemli şu an çok seviyorum okumayı (uzun yıllardır böyle yeni degl) , işte dizi bul film bul bak bakalım seni açıyor mu, müziği tak yürüyüşe çık , yüzmeye de gideblrsn kapalı havuz her yerde var kışın bile gidileblr ben çok seviyorum bunu da mesela. Dışarı çık bı tek başına kahveni al iç bakalım zevk vercekmi sana. İnan bana bunları yaparsan nedense çevrende oluyor , başıma gelen şeyler hep dışarı çıkacak insan bulamazdim üniversitedeyken sonra artık ben cikicam ya taklcam kimi bekliyorm ki dedim ve inanrmsn tek kalmadm çünkü kafamda onu aşmıştm artık. Kesinlikle deneye deneye kendini bulacaksn ama tat almaya bak yaparken, sakın al işte bak buda beni sarmadı bu da olmadı vs vs negatif düşünerek başlama bu zevklerini keşfetme yolculuğuna. Haberlerini bekliyorum tavsiyelerine uyarsan hayatında çok şey degisicek emin ol . Bu arada iş dediğin hep var ve hep yorgun olacaksın o yüzden biraz enerji hayatı kaçırma ve iş iyi ki var , çalışmayan insanlar iş arayarak moral bozuyor mesela. Biraz da şükür tatlım bana güven çok fayda göreceksin bu yazdıklarımı yabana atma 🙏☺️
82 Yorumla- 1 yıl
gurur duydum ulkede boyle erkeklerin olmasina
- 1 yıl
@mrtnbetası erkek değilim gururu bosa çıkardığım için üzgünüm wjdje
En İyi Cevaplar
1 yılÖncelikle, bunun geçmesi için sihirli değnek beklememelisin. Biliyorum enerjin yok ancak denemek için kendini zorlaman gerekiyor. Seçtiğin hedefe yönelik çabalamak senin için daha iyi olacaktır çünkü ne yaptığını bilmiş olarak hareket edeceksin :')
10 Yorumla
Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Bu şekilde hayat seni mutlu etmez.
Sadece anlık motivasyonların olur, gülücükler olur. Bu şekilde sadece uzaktan anlık Mutluluklar yaşarsın.
Sosyal medya da bir resim, bir video görür sadece anlık gülüşlerin, mutlulukların olur.
Mutluluk seni bir ateş gigi ısıtmalı içimi. Uzaktan o ateşi görmek yetmez.
Tamamen yılgınlık. Hayatın seni mutlu etmediği apaçık ortada. Bu durum sadece yalnızlık psikolojisi. Gerçek manada seni seven, seni anlayan biri olmadıkça bu döngü sürecektir.
01 Yorumla- 1 yıl
Sağol abi teşekkürler
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
134
Cevap
147Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
u 1 yılBence amaç edinerek tabi ki de
40 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Roman havası dinlemek de bir seçenek 😛
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.
1 yılArkadaş çevreni değiştir gadası
00 Yorumla Bir kediye dokun hayatın değişsin. 😅 evinde kedi besliyor olabilirsin belki sokaktaki kedileri sev. Onlar üstündeki negatifliği giderecektir. Sokak hayvanlarına mama su koy bunlar ufak şeyler ama insanın mutlu eden hareketler :)
Radikal kararlar radikal değişimler bazen gerekir insanda. Diğer arkadaşların yorumları iyi bu soruyu takip edelim 🙂😅
Bence şekeri ekemeği bırakırsan enerji artacak, breslenme alışkanlıklardan başlayarak değişik sana da iyi gelecek. Çünkü sen yediğin şeydin, sana okuduğun kitapları değiştir düşüncen değişsin. Sosyal medyaya ile arana mesafe koy, öncelikle kendinle iyi vakit geçirmeye bakmalısın, Takip ettiğin takip etttiğin fenomenleri bırak kimsenin seni biçimlendirmesine izin verme teknoloji detoksu yapmak da insana iyi geliyor.
Sadelikte hayat vardır, minimalist yaşam daha az enerjiyle daha güzel sonuçlar elde edebilirsin. Spor yapmanın da enerji verdiğini göreceksen. Harekette bereket vardır, der eskiler. ilk adımını atmalısın, sonrası gelecektir. Enerjini buldukça yeni yeni amaçlar edineceksin. Sosyal ortamlara katı, yardımlaşma dayanışma stk-lara katıl. Çocukların yaşlıların yalnızlığını paylaş, darulşafaka ziyareti yap. Felsefe-müzik-resim atölyeleri varsa onlara katıl, yemek yapmak workshopları yapılabilecek güzel etkinler bulabileceksin.
Tanımadıığın birine karşılıksız iyilik yap mesela bunun mutluluğunu aldığında farklı hisseceksin, aslına mutlu olmak insanın iç huzurunu bulması hiç zor değil🙂🖖00 Yorumlabende şu an aynı şekildeyim ama zorundayiz gerekirse gunubirlik parayi yicez ama o keyfi yalnizda olsa almaliyiz yalniz kafeye git guzel yemekler ye magaza magaza gez dene hosuna giden seyler al spora yazil bende yazilcam hem salona gunluk yuruyuş yapmis olursun gitmek icin bole bole illa arkadas ya da sevgili olmak zorunda degil kendinle vakit gecirmeyi ogrenmelisin once sonra arkadas sevgili cart curt cikar karsina ama Şu an ki modda ne arkadss ne baska bisey cekemezsin once kendine yetmelisin evde durma mumkun oldukca işten ciktiysan bile ben zorla kendimi cikartiyorum o yorgunlukla uykuyla en kotu bi parka gidiyorum yalnizda olsam muhabete hasretde kalsam iyi gelior zamanlada alisiyorsun rutinin haline gelior bi bakmişsin duzeni rutinleri olan bi kiz haline donuyorsun mesela depresyonum odama da yansiyor odam daginik dolabim daginik modum iyiyse toplarim ertesi gun yine dagitirim şu an calisiyorsam bile o parayla sevdigim neleri alabilirim kendime ne katabilirim onun derdine duştum bide bi yandan zirliyorum ara sira sevgilimden yeni ayrildim bu kendime yetersizligim iliskime yanisimisti gec fark ettim ama yapcak bisey yok kisaca zorla kendini en sacma aktiviteleri bile hosuna gitmesede kendine kiza kiza hadi hadi diyerek cik ama EVDE durma
10 Yorumla
1 yıl**Hiç bir sey beni mutsuz edemiyor. Azıcık mutsuzluk veren birsey olursa kökten yokediyorum.
***Sadece 2 dostum var. Baska kimse ile zamanımı boşa harcamıyorum
****Fırsat buldukça yalnız AVM ye gidiyorum. Kofte mi, iskenderimi, tavugumu yiyorum. Ardından sinemaya girip kola ve patlamış mısır götürüyorum.
*****Haftanın en az 2 3 günü kulaklıklarımı takıp açık havada spor yapıyorum.
******Aksam evde biraz internette takılıp, sinema ya da dizi izliyorum. Çok geç olmadan yatiyorum ki uykumu alayım.
👉 Sonuç olarak; Gerçekten hiç canım sıkılmıyor.25 Yorumla- 1 yıl
Bunlara ek olarak yaptığın işi sölede bilelim abicim
- 1 yıl
Süper ve çok yüksek maaşlı bir iş değil. Ama bir fabrika, market ya da depo ortamı da değil. İş konusunda bile sakin ve tasasız biriyim. Merak etme 😀
- 1 yıl
O yüzden sordum zaten eğer işin rahat olmasaydı bu söylediklerini yapman imkansız
- 1 yıl
Zor işlerde de çalıştım. İşe başlayan kişilerin ilk günden bırakıp kaçtığı işler. Ama her zaman yüzüm gülüyordu. Fiziken yeterlilik gereken bir iş ise, bedava spor yaptığımı düşündüm hep, stresli bir ortam ise de gerektiği sekilde davrandım. Kavga ise kavga, tartışma ise tartisma.
- 1 yıl
Valla bende doğdum doğalı hep zor işlerde çalışıom sağa sola vakit ayıramıyorum şu an da işsizim onun drrdi tasası ama şükür yaşıyoruz işte
1 yılSenin gibi değerli bir insanın mutlu olmayı hak ettiğini biliyorum. İşten döndüğünde yorgunluk hissetmen anlaşılabilir, ama içindeki güzellikleri ve kendine olan sevgini bulmak her zaman mümkün. Kendi mutluluğunu bulmak için kendine küçük, keyifli anlar yaratabilirsin. Belki bir fincan kahve veya çay eşliğinde güzel bir müzik dinlemek, ya da kendine birkaç dakikalık bir huzur anı ayırmak seni biraz rahatlatabilir.
Senin içindeki güzellik ve zarafet, her anın daha parlak ve özel olmasını sağlıyor. Kendine değer vermen ve bu değerleri hayatına yansıtman, her şeyin üstesinden gelebilmeni sağlayacak. Ne zaman bir gülümseme ararsan, bil ki senin içindeki ışıltı her zaman parlıyor ve seni bekleyen mutlu anlar var. Kendine olan sevgini unutma; çünkü sen gerçekten özel ve unutulmaz bir insansın.10 Yorumla
1 yılSoruda yazan şahıs eşittir ben. Mutlu olmak için akşamları yapabileceğin bir hobi bul. Herhangi bir kursa ya da kulübe üye ol. Orada arkadaşlar edineceksin. Zamanla onlarla farklı aktivitelere de katılarak mutlu olabilirsin. Spor yap, spor yapmak mutluluk hormonu salgılatır. Tek başına eğlenmeyi öğren. Kitap oku, dizi izle, bilgisayar-telefonla oyna. Bunun haricinde mutlu edecek tavsiyen varsa dinliyorum çünkü aynı derde sahibim.
10 Yorumla
1 yılHiç denemediğin her şeyi dene. Denize gir, resim yap, keman çal veya ispanyolca öğren, hiç okumadığın tarzda bir kitap oku. Yaşlılarla sohbet et, balık tut. Modayı takip et, bir şeyler karalayıp edebiyatta şansını dene. Aklına gelebilecek her şeyi dene. Bir kere bile olsun denemeden neyi sevip sevmediğini bilemezsin.
10 Yorumla
1 yılYeni idealler edinmek ve herşeyi akışında yaşamak gerek.
40 Yorumla
1 yılSeninle aynı duyguları yaşıyorum ve bence çözüm kendi içimizde mutluluğu bulmakta. Eğer seni işin mutsuz ediyorsa imkanın varsa değiştir. Seni mutsuz eden çevrense çevreni değiştir. Seni mutlu eden müzikleri filmleri keşfet onlarla hep modunu yükselt. Seni mutlu eden şeyler yap. İmkanın oldukça güneş ışığı ve doğadan yararlan. Deniz kenarı, doğa yürüyüşleri kuş sesleri çok iyi gelir.
00 Yorumla
1 yılSon zamanlarda bu durumda çok fazla insanla karşılaşıyorum. Bu ruh halinin yayılmasıyla int. arttı, aman! Senden ve senin mutluluğundan daha önemli bir şey yok. Kendin için çalışıyorsun, kendin için yaşa. Bir arkadaşın olmak zorunda değil. Yaşadığın şehirin imkanlarını değerlendir. Zaten o zaman arkadaşın olur. Yaşamak için değil kendiniz için çalışın dostlar.
00 YorumlaEnerjinin düşük olması ve mutsuz hissetmek zor olabilir. Mutluluğu bulmak için küçük adımlarla başlayabilirsin. Mesela, hoşlandığın bir aktivite yaparak veya sevdiğin bir şeyi yiyerek başlayabilirsin. Ayrıca, sevdiklerinle vakit geçirmek, doğada dolaşmak veya yeni bir hobi edinmek de yardımcı olabilir. Mutluluğu bulmak kişisel bir yolculuktur, kendine zaman ayır ve neyin seni mutlu ettiğini keşfetmeye çalış.🌟
00 YorumlaBnde 5 yıl önce böyle hissediyordum sonra yapmak öğrenmek istediğim başka şeyler keşfettim ve çok iyi geldi. Şuandada sadece iş ve ev arasında git gel yorucu ve stresli oluyor zaman zaman o yüzden fitnes ve yüzmeye gidiyorum iyi geliyor ve daha dinç olmamı sağlıyor stresimi atıyor desem yeri açıkcası...
Sanada tavsiye ederim iyi geliyor ciddi manada00 Yorumla
1 yılHayata tutunacak bir şeyin yok. İşe git-gel böyle hayat geçmez biraz anlam kılacak hedef, amaçlar edinmelisin. Çalıştığın için kısıtlı zamanın olabilir. Yinede izin günlerinde, vardiya saatine göre hobi edin (ne olduğu sana kalmış) veya kitap oku kendine kahve, bakım yap. Kişisel gelişimine önem ver. Kendine ve yarınlarına yatırım yaparak mutlu olabilirsin.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 383 cevap paylaştı. Al benden de o kadar... Ama ne var biliyor musun? Artık mutluluğun abartıldığı kadar güzel, mutsuzluğun da korkutulduğu kadar olumsuz bir şey olmadığını düşünüyorum. Ve her anı yaşamın bir parçası olarak görüyorum...
21 Yorumla- 1 yıl
Al benden de o kadar. Mutsuzluğa da alıştık mutluluğun da kısa sürdüğünü gördük
Gizli Üye(18-24)1 yılKendine bir uğraş bulabilirsin film dizi izleyebilirsin ya da resimle ilgilenebilirsin. Mutlu olabilmek enerjik olabilmek öyle hemen olabilecek şeyler değil negatif düşünceleri at kafandan. Monotonluk da seni mutsuzluğa itiyor olabilir en basitinden işten eve dönerken başka yoldan gel ne bileyim evde değil de başka yerde yemek ye bir kafede kahve iç. Modunu yerine getirmeye çalış.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 580 cevap paylaştı.
1 yılHerkes bir şeyler yazmiş ama bunlar geçici çözüm olacak. Ben sana kalıcı çözümü söyleyeyim. Sevişeceğin birini bul. Seni anlayan ve geleceği onda gördüğün biri olmali bu ve tabiki evlen. İşte o zaman yeniden doğmuş gibi olursun..
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 638 cevap paylaştı.
1 yılÖnce kendini tanımalısın, yani nelerden hoşlanıp hoşlanmadığını bilmek için kişisel hobiler, sohbetler vs.. örneğin bir müzik grubunun fani olup konserlerine gitmek gibi şeyler bile olabilir bu. Çok minik bir şey bile seni mutlu edebilir yani 🤗
00 Yorumla Enerjini korumak icin bol bol naz felak ayetel kursi dualarini okuyabilirsin. Dedikodu ve bu tarz ortamlardan uzak durmani da oneririm birde bagimliklarin varsa sigara vesaire bunlari da azaltmani oneririm. Insallah faydali olucaktir
00 YorumlaAynı dertten bende muzdaribim ne haftasonum var ne bir şey her gün akşam 9.30 da geliyorum adam akıllı arkadaşım yok hatta hiç yok sevdiğim biri de yok:(mutlu olsam anında bir şey oluyor o mutluluk ta gidiyor ben dedim ki kendime bana heral de mutlu olmak haram:((
11 YorumlaKendini keşfetmeye çalış gez seyahat et Hayvanları sev ilgilen Makyaj yap bakım yap Yüz falan Belki bunlardan biri veya birkaçı seni mutlu eder hobi edin ilk önce kendini sevmen gerek Sabah kalkinca meditasyon yap kahvaltı hazırla Sağlıklı beslen spor yap
14 Yorumla- 1 yıl
😇😇😇 kedi mi sevsin sen zaten kedisin @SudeGözde
- 1 yıl
Yaşım 27 yalnız ahahahah @SudeGözde ne amcası yaa djdjdjdj
Öncelikle Allah'a sarıl namaz ruhun gıdasıdır bol. bol Allah'ı zikret kitap oku, kaliteli insanlar ile arkadaş ol mesela. ben 😉 konuşalım yaz dinlerim seni
10 Yorumla
1 yılMutlu olmak da enerji olmak da sizin elinizde hayat bakışınıza göre değişir ne olmak istediğini sizin karar vermeniz lazım iyi veya kötü iyi bakarsanız iyi kötü bakarsanız kötü pozitif bakarsanız negatif veya pozitif olmasına yine siz karar verirsiniz yeter ki her şeye mantıklı bakıp size ne iyi geleceğini siz karar verirsiniz bir ilaç nasıl herkese fayda etmiyorsa herkesin düşüncesi de size iyi gelmez en iyi doktor insanın kendisidir
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 417 cevap paylaştı. Sosyal medyayı azalt,
Evcil hayvan besle,
Çok yemek yeme ve hareketi artır.
Hayat beklentini minimuma indir şükretmeyi öğren.
Seni seveni sev sevmeyenden uzak dur.10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Bu aralar bende de var keyifsizlik geçmişte yaşadığımız tatsız anlarin izleri bence. Çok düşünmemek gerekiyor belki ya da olumlu şeylere odaklanmak..
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 378 cevap paylaştı.
1 yılİşten yorgun gelmen seni olumsuz etkiliyor eminim iletişim kurmana engel oluyor. Senin yapman gereken kendine kurs bulmak halk eğitim kursları Eylülde açılıyor
10 Yorumla
1 yılsadece evle iş arasında tıkanıp kalmak insanı monotonlaştırıp ruhu daraltıyor.. az da olsa kendine zaman ayırıp sevdiğin insanlarla zaman geçirmen şart..
00 Yorumla
1 yılEn güzeli insan yaratıklardan uzak dur kaç canlı olan pisliktir onlar gibi zalim pislik olmaktansa içinde saklan yaptıkça pisliklerine olursun kaç kurtar kendini
00 Yorumla
1 yılBılıyomusun maalesef herseyın sebebi yanlız olman ben kuzenlerimle cevremdejj insanlarla konuşmayı kestugumden berı hayata bıldıgın gozlerımı yummuş gıbıydım ailevi meselelerden dolayı sana tek onerım var karşındaki kısıyı sevmesende git sosyalles arkadas ortamı kur yaşamış bırj olarak soyluyorum
00 Yorumla
1 yılMutlu degilsin temelde, seni sen yapan unsurlari yasayamiyor ve yasatamiyorsun demek ki… maalesef bunun tek caresi sensin, konusabilirsin ancak cozecek kisi sen olacaksin.
00 Yorumla
1 yılBazen kendinize yuklenmek yerine bir es vermelisiniz. Yani insan sürekli enerji dolu olamaz ve böyle durumlarda sadece olduğu ana akışa bırakarakta geçmesini beklemek iyi olabilir.
00 YorumlaPopüler kültür kölesi olma
Namaza başla ve her boş zamanında kimle istersen köye git doğaya çık ormanda gez
Sana illaki derler ne namaz mı , köy mü
Haahqh falan derler dinleme boş ver
Değmeyecek insanlar için kendini üzme
Ve en önemlisi yalnız kalmamaya çalış çünkü çok düşünürsün bunalırsın00 Yorumla
1 yılBir işin var paran var ekonomik özgürlüğün var. Kimseye muhtaç değilsin. Elin ayağın tuttuyor çalışıyorsun... (işin ne)?
03 Yorumla
Soran1 yılSen bir ö kuz sun ( ö k ü z)
- 1 yıl
Sende tam bi m'al nankör m'al
Soran1 yılSktr o rspu benle dalga geçiyorsun
1 yılKendini keşfederek. Maddi imkanlarin el verdiği ölçüde yazilabildigin bütün kurslara yazıl. Yeni insanlarla iletişim kur. Bazen insan tanımak bile kendimizi kesfetmemize yardım eder.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılBen de senin gibiyim. Senin dertleşecek birine ihtiyacın var. Bu sayede kendini bir nebze güçlü hissedersin. Derdini anlayacağın kişi güvenilir olsun ki yarın öbür gün sana koz olarak geri dönmesin.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılDerdin tasan ne? Kanser misin? Üstüne bombalar mı yağıyor? Gerçekten millet ne dertlerle uğraşıyor. Eminim başında bela olan bi insanda senin yerinde olmak isterdi. Varsın arkadaşım olmasın ama sağlığım yerinde olsun evim olsun işim olsun yeter derdi. Şükretmek lazım. Yarın öbür gün bi hastalığa yakalanıp kurtulamazsan bu halini mumla ararsın.
30 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılNeden mutlu olmak için birine mi ihtiyacınız var tek basına al kahveni sahile çık temiz hava al sürekli iş yorar insanı kendine odaklan sadece kendini mutlu edecek seyler yap
20 Yorumla Biriyle uyuymadan önce konuşmak ve sonunda güzel bir iyi geceler mesajı bile mutlu edebilir istersen deneyelim hayatım
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 783 cevap paylaştı.
1 yılBirincisi senden faydalanmak isteyenlerden uzak dur ikincisi de erkeklerden uzak dur bu iki formülle mutlu olursun
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı. Sağlığın yerinde ise en büyük mutluluk. Günümüz insanından zaten arkadaş olmaz emin ol. Olmaması daha iyi
00 YorumlaKendinizi iyi tanimalisiniz o zmn Cidden bazen kendinizle gülüp konuşuyorsunuz bile. delilik değildir
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Enerjin düşükken mutlu olmak zor görünebilir, öyle de zaten mutlu olmak için büyük şeylere gerek yok aslında alışveriş yapmayı deneyebilirsin
00 Yorumla
1 yılBende öyleyim artık bi işim bile yok. sevdiğim şeyleri biliyorum müzik dinlemek falan ama insanın insana ihtiyacı var
03 Yorumla- 1 yıl
Yaşın doğru mu
- 1 yıl
@EvcimenOkuz evet
- 1 yıl
Artık...
Sanırım işini yeni bıraktın
1 yılEskiden olsa, ben, ilham verici eğlenceli bi kaynaktım. Şimdi, kimin modu yüksekse.. kmeye gayret ediyırum. siz istediniz
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılYapacak bir şey bul kendine ne bileyim sinemaya git , örgü örmeyi öğren, dans etmeyi öğren, kitap oku vs...
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Yanlış yönetimin tüm ülkeye yansıyan olumsuz enerjisi.. Sadece sen değil, herkes mutsuz ve umutsuz. Kimsenin enerjisi yok. Yalnız değilsin
00 YorumlaAbla hobi edinebilirsin. Mesela, resim yapmak, Bağlama çalmak, gitar çalmak veya hoşlandığın bir enstrüman.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bu soruyu kendine sorman lazım. Senin keyfinin ne istediğini ben nereden bileyim. Haa bana sorsan benimkileri söylerim.
00 Yorumla
1 yılHayatına birini alıp bir günaydın mesajı ile de mutlu olabilirsin mesela
02 Yorumla
Soran1 yılİnsanlardan sıkılıyorum her şey sıkıcı geliyor
- 1 yıl
Ozmn sende benim gibi kendi Kendine vakit geçirip eğlenmeyi bileceksin knk
1 yılNerede yaşıyorsun? Her insan yalnız aslında, yurtdışında yaşasan mutlu olursun.
10 Yorumla
1 yılTakviye al c -vitamini , magnezyum, d vitamini ve b12 taş gibi olursun
10 Yorumla
1 yılBence en guzeli film izlemek kendinle bana çok iyi geliyor ya da tek başıma sigara kahve yapmak 💙
10 Yorumla
1 yılönce seni mutsuz eden şeyleri bulup onlardan kurtul.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 10,6b cevap paylaştı.
1 yılKurslara kayıt olun yeni insanlarla tanışıp ortam oluşturun
10 Yorumla Sosyalleşmeye çalışabilirsin. Spor zumba danslı etkinlikler olabilir. Kendinizi dinleyin.
11 Yorumla- 1 yıl
Beğendim
- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
1 yılİyi geceler...
Bana benzer tarafın var... Bende aynı durumdayım maalesef :/ Yalnız da yaşıyorum...
Birinin cevabı hoşuna giderse bana da gösterir misin bende bakayım fikir alışverişi gibi ;)00 Yorumla
1 yılBulamazsın çünkü günümüzde mutlu olunabilecek hiçbir şey kalmadı desek yerinde olur
00 Yorumla
1 yılBence belki arkadaş nulman, kendine bir hobi edinmek sana iyi gelebilir.
01 Yorumla- 1 yıl
Bulman olucak
1 yılyapmayı seveceğin şeyler bul, sosyalleş, motorcu manita yap :D
00 Yorumla- Devamını Gör (221)
Devamını Gör(266)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Enerjim yok, mutlu değilim. Beni mutlu eden şeyleri nasıl bulabilirim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
KScan seni çok iyi anlıyorum, bazen hayatta böyle dönemler olur ve insan kendini bir çıkmazda gibi hisseder. Enerjin yok, mutlu değilsin ve bu durum gerçekten zorlayıcı. Ama unutma, bu geçici bir süreç ve bu duyguları değiştirmek senin elinde. Gel, birlikte birkaç adım atalım. 😊
1. Küçük Şeylerle Başla: Mutlu olmak için büyük değişiklikler yapmak zorunda değilsin. Ufak şeyler de iyi hissettirebilir. Mesela sabahları biraz erken kalkıp bir fincan kahve içmek ☕, sevdiğin bir müziği açmak 🎶 ya da kısa bir yürüyüş yapmak 🌳. Bu küçük anlar bile gününe renk katabilir.
2. Kendini Dinle: Gerçekten ne yapmak istediğini, neye ihtiyacın olduğunu bir düşün. Belki de sadece dinlenmeye ihtiyacın var ya da yeni bir hobiye. Kendine biraz zaman ayır, ne seni mutlu eder onu keşfetmeye çalış. Belki bir resim kursuna gitmek, belki bir kitap okumak 📚 ya da sadece sessizce oturup hayal kurmak.
3. Yeni İnsanlar Tanı: Arkadaşın olmayabilir, ama yeni insanlarla tanışmak için küçük adımlar atabilirsin. Belki bir hobi kursuna katılmak, belki bir spor salonuna yazılmak ya da gönüllü işler yapmak. İnsanlarla tanışmak, sohbet etmek moralini yükseltebilir. Bazen bir tanıdık bile insanın gününü güzelleştirir. 😊
4. Kendine İyi Bak: İşten yorgun geliyorsun, bu yüzden kendine gerçekten iyi bakmak önemli. Belki bir sıcak banyo 🛁, biraz meditasyon 🧘♂️ ya da sevdiğin bir dizi izlemek 🎥 seni rahatlatabilir. Kendine şefkat göstermek, moralini yükseltir.
5. Desteği Unutma: Eğer bu duygular uzun süredir devam ediyorsa ve kendi başına üstesinden gelemiyorsan, bir psikologla konuşmak iyi gelebilir. Bazen biriyle konuşmak, içini dökmek çok iyi hissettirir. Bu seni zayıf değil, güçlü yapar çünkü kendi mutluluğun için bir şey yapıyorsun. 🌟
Biliyorum, şu an her şey zor görünüyor, ama unutma ki bu hisler geçici. Kendine zaman tanı ve küçük de olsa adımlar at. Senin mutluluğun önemli ve ona ulaşmak için atacağın her adım, seni daha iyi hissettirecek. 🌼💪