hiç bir şey yapasım gelmiyor sanki dünya da yalnız kalmışım gibi her şey sırtımda yük gibi.
galiba hem acı çekiyorum hem üzüntü...
hiç bir şey yapasım gelmiyor sanki dünya da yalnız kalmışım gibi her şey sırtımda yük gibi.
galiba hem acı çekiyorum hem üzüntü...
İnsanla yollarını kendi seçer ve bu seçim esnasında hep kendini kendine göre programlamış ise işte dediğin gibi olur.. Kimse senin yerine yemek yiyemez su içemez uyuyamaz... Sapsız armut Çöpsüz üzüm olmaz bunu unutma.. İşte ve uygula mesele bu.
Cevap
13Cevap
Bunun bir tek kendinde olduğunu düşünmen asıl problem. Herkes buna cevap arıyor, hatta filozoflar yüzyıllardır arıyor.
Hatta normal insanlardan cevap bulamayanlardan intihar edenler var.
Git dünyayı gez, en güzel çare bu.
sev ve sevil genç dostum
https://www.youtube.com/embed/Yw0Xfk1RXfksevilmiyorum galiba sorun bu
neylersin kader işte
Merhabalar
Mutlaka uzman doktordan yardım almalısın
Eğer stres uyku problemi iştah sorunların vs varsa psikiyatriste gözükmelisin geçmiş olsun
o kadar para verdikten sonra daha da piskolojim bozulur merak etme
Devlet hastanesine gideceksin
ilaç yazıp başından atacak
Maddi durum kötümü
eh işte
Yaş
32
Yazamıyorum
Aynı şeyleri hissediyorum kalbim acıyor ruhum daraldı hiç bir şey yapamıyorum psikoloji gitti gidiyor
Tükenmişlik sendromu var sende, sana bir Osmanlı sözü söyleyeyim anlarsan bu sana yeter, Ne Dem Baki Ne Gam Baki...
Sevgilin yok işte ne uzatıyon bu kadar :DF
evliyim
Maneviyattan uzak yaşiyorsunuz
Tükenmişsin sende benim gibi
Hayata küsmüssün aw cografyasinda hayata küsmeyen mi var bıktık be kardes bıktık bu sistemden
Hayattan soğumuşsun
al benden de o kadar
Yalnız değilsin
Hayata küsmüşsün
hayat işte küstürmeseydi.
Küstüren insanlar hayat değildir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?