Kimisine sözcükler sihirli, kimisine sessizlik tartışmalarda.
Sen kendince hangi etkili yöntemi kullanırsın?

Kimisine sözcükler sihirli, kimisine sessizlik tartışmalarda.
Sen kendince hangi etkili yöntemi kullanırsın?

Benim bazen damarım ve keçi inadım tutuyor ona ne derler bilmiyorum da laz damarı mı ne :D o yüzden de genelde sakin kalırım ama bazen de sonuna kadar körüklerim.. tabi karşımda ki sevdiğim biriyse kıyamam zaten 2 dakikaya çözülürüm.
Bazen laz bazen kürt damarı derler:Dd
sdfsdf evet
Konuyu kapatmak geçiştirmek hiç benlik bir şey değil umursamamayı yaşatmak istemem bu beni de sinirlendirir makul seviyelerde cevaplar veririm ama kadınları anlamak zor bazı kadınlar karşı tarafın da bağırmasını istiyor sakin adamlar cazip gelmiyor 😃
Ya ben uğraşamam, kendi haklılığımı biliyorsam susarım uzaklaşırım ne hali varsa görsün kendi kendine tartışsın beni yormasın kimse ahsh
Maşallah sabrına😅🧿
Ricalarrr💖💖
Saldırgan bir tavırla yaklaşıyorsa alevlendirebilirim. Tartismak var bir de seviyeyi düşürerek tartışmak var..
Rica ederimm💖
Cevap
26Cevap
Konuyu tamamen kapatmak ta yanlış alevlendirecek sözler de yanlış. O anki sinire hakim olarak bir mola verip hisler sakinleşince güzelce konuşulmalı. Ben mi ne yapıyorum al sana bombe 🤣
Normalde uysal sakin ve alttan almasını bilen idare eden bir kişiliğim var ama canımı da çok yakmissa ya da haksızliga uğramışsam işte ozaman uzattikca uzatırım
Tartışma nedenine göre değişir bu durum. Haklıysam bazen parlarım bazen de keser atarım.
Merhaba,
Aşk olarak bakıyorum olaya, alevlendirmeyi sevmem en azından tartışma konularında, geri çekilirim, konu kapatmayı da sevmem ancak beklerim. Sakinleştikten sonra sorunu çözmek isterim! 😅
Çözülmeyecek hiçbir şey yoktur! 😅
Sorunları görmezden gelen, üstünü kapatanları hiç sevmem! 😅
Tamamen o andaki moduma bağlı tamamen. Bu yüzden çevremdeki insanlarda bende anlayışlı insan grubundayız.
Arkadaşlarım, ailem sinirli zamanımda üstüme gelmezler. Kimse bastıramaz gözüm kararır fiziksel olarak birazda boy poslu ve kalıplı olduğum için korku yaratıyorum ister istemez. Fakat sıradan halimde genelde alttan alan ezik karakter ben olurum. Olayı sürekli çözme odaklıyım bu da bazen acaba yanlış mı yapıyorum diye düşündürüyor.
Sevgilimse sus ve öp beni derim. Erkeklerden birisiyse döner tekme atarım :D
Sevgilin olmayan kizlaeq ne yapiyorsun peki dndnnd onlara da herhalde sövuyorsundur 😂
Özellikle sakince tartışmayı sonlandırmayı tercih ederim.
Tartışmaya bağlı normalde huzursuzluk sevmediğim için kapatmayı ya da susmayı tercih ederim ama bam telime basılırsa çok öfkelenirsem her şeyi yıkacak sözler de çıkabilir ağzımdan ve sonra da biter gider.
Maalesef... Dilim çok sivri. Bilerek alevlendiriyorum.
Bazen ben de yapıyorum bunu😀
Aslında gıcık olduklarım veya laf oyunu sevdiklerime yaparım. Küstah terbiyesiz biriyse genel olarak.
Öncesinde canım sıkkınsa kendimi neşelendirmek için körükleyebilirim. Normal bir ruh halindeysem uzak durur, dahil olmam.
Bir kadınla tartışılıyorsa susmak en iyi çözümdür veya ortadan yok olmak... Çünkü, haklı çıkma şansın yoktur: ))
Kapatmaya çalışırken alevlendirmek isteyen varsa ben de kapatmaya çalışmak için çabalamam.
Nutkum tutuldu🤭🤭🤭iki cümleyle şizofren yaparım karşı tarafı shhshsh
Duruma gore degisir. Tartismada yuksek taraf ben oluyorum, karsinin susmasi lazim. Yoksa devam.
Korkulu bağlanan biri olduğum için eğer değer veriyorsam alttan alırım
Şu an ne desem yalan olur o anki kavgaya bağlı bence
Karşımdaki kişi, konu ve konuma bağlı olarak değişir bu sorunun cevabı.
Tartışmadan kaçarsam namert olayım 😀 Ağzına s. ıçarım 😀
Önce kapatmaya çalışıyorum baktım olmuyor verip veriştiriyorum
Ortalığı daha kızıştırıp karşı tarafı delirtip ortamdan çıkıyorum genelde :D
Konuyu kapatmak yoksa her şey daha kötü boyuta taşınacak
ben konuyu kapatmaya calisirim tartisma sevmem cunku
Konuyu yarım yamalak kapatmam kapatmaya çalışana da kızarım
Bişi yok bişi yok bişi yok diyip koluna girip uzaklaştırırım 🤣
Anı yaşarım tartıyorsak tartışırım, sonra sihiri kullanırım sjhsh
Sinirli isem ağzıma ne gelirse derim ama pişman da olurum.
Konuyu kapatmaya çalışırım. Taraflar sakinleştikten sonra ne konuşulacaksa konuşurum.
Kimle tartışıyorsam ona göre şekillenir durum.
Ben de geri vites yok maalesef o yüzden tartışmayı kapatacak biri lazım
Oyle konu sert bir hal aldıysa:) tartisamaz benimle
Seviyorsam alttan alabildiğim kadar alırım konuşursam 😬
sakinlestirmeye calisirim, kavgayi bitirmeye calisirim sonra sakin bir kafayla konusulur.
Valla ben çeker giderim genelde
Tabi alevlendirmeye çalışırım kxjxj
Hahaha😅😅
Alev alev huuu en sevdiğim 😀😀
Whuuu💃🏻🥳🥳😅
ona karşı tutumuna bağlı eğer bu hareketinden sıkıldiysam konuyu kapatıp bir daha konuşmamayi teklif ederim sevdiğim biriyse kavgadan kaçarım
Hiç işi uzatmak taraftarı olmam, gerginlikten uzak kalmak isterim.
Kişiye ve duruma bağlı
Tartismam direk kapatırım ebediyen 😌
Lafı hiç çekmem
O anki sinirime bağlı
Sakin olmaya çalışırım
Tartışmada haklı olan ben isem asla geri durmam..
Konuyu uzatmam direkt kapatırım
Konuyu bitirmeye çalışırım
Bir yerde ateş yanarsa ben körükle giderim.
O an ne kadar ve nasıl sakin kalabildiğime bağlı
O ortamdan kaçmak en güzeli 😄
Tartişmayı bastırmaya calısırım
Ruh halime. gore degisir
Yangına körükle giderim
Susmam ne gelirse söylerim korkmuyorum
Sevdiğim dışında kimseyi alttan almam.
Belli olmuyor bazen ben zirveye cikiyorum😂
🔥🔥
Pardonnn 😄😄 haklıysam ateşe veririm ortalığı diyecektim dee..
Hahahh bu alev emojisi ne diyecektim valla😅😅😅
Dimi silinmiş yazım nasıl olduysa sona koymuştum😁
Hahahah valla şey gibi ig de önüne gelene alev atan erkek profili çizdin anlık düzeltmeseydin😅🤣🤣
🤣🤣🤣
Ben gaza getiririm huyum kurusun hjjkhf
Susardım.
Konuya ve kiminle tartıştığıma bağlı.
Ruh Halime bağlı
kişiye göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?