Tartışma esnasında sakin olan taraf mı, yoksa fitili ateşleyen taraf mısınız?

Tartışma esnasında sakin olan taraf mı, yoksa fitili ateşleyen taraf mısınız?

Tartışma esn
asında ne kadar sakinsiniz veya ne kadar sinirlisiniz. Ateşe körükle gidip, ateşi harlandırmak mı, yoksa ateşe su döküp yangını soğutmak mı, istersiniz?
Çok şey yazmak isterdim ama zamanım kısıtlı...
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
@KürkMantoluHayri 🙏🙏🙏 Teşekkürler...
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel...
Tartışma esnasında sakin olan taraf mı, yoksa fitili ateşleyen taraf mısınız?
Cevapla