@KürkMantoluHayri 🙏🙏🙏 Teşekkürler...
Tartışma esnasında sakin olan taraf mı, yoksa fitili ateşleyen taraf mısınız?
@KürkMantoluHayri 🙏🙏🙏 Teşekkürler...

Fazla sakin kalan tarafım, o kadar sakin kalırım ki karşımda ki insan dahi şaşırır buna… Sinirlendiğimde sessizleşirim ben, konuşmak istemem. İstemeden bir şey söyleyip karşımda ki insanı kırmaktan korkarım çünkü o an durumu düzeltsen dahi bazı sözler ve kelimeler unutulmuyor. Pişman olacağım bir şey yapmak ya da söylemek istemem, hele ki önemsediğim biriyse sinirim uğruna olmasın hiç istemem, hemde sakinleşmeyi bekleyip konuşmaya devam etmek daha sağlıklı geliyor. Yine de karşımda ki insan sürekli bağırıp çağırırsa ya da ben dikkat ettiğim halde kendisi zerre önemsemezse bir yerde patlamama neden olur ve patladıktan sonra da çok hoş şeyler olmaz. Her zaman alttan almamı beklememeli, bunu yapsamda beklememeli çünkü bende ondan görmek isterim. Yeri gelir o alır yeri gelir ben alırım…
Tartışma sırasında sakinliğimi korurum karşımdaki beni uyuz etmek istese bile, ancak benim sakinliğim bile karşımdakini fitil edebilir sakinim diye, hemen gaza gelmem yani sakin sakin dinlerim önce karşımdaki kişi cahilce konuşuyorsa umursamam onu tartışmaya girmeye değer görmem, o zaten bir rezildir çünkü seviyesizce de tavırları varsa gerek yoktur tartışmaya, ve muhattap olmam, bunu korkuyor olarak da görebilir belki kişi ama öyle değil, deli eder triplere sokarım öyle işte.
Emin ol sen en güzelini yapiyorsun...
Zaten böyle oldugu zaman karşındaki kişiyi psikolojikmen devirmiş oluyorsun...👏👏🌹
Tartışmada aslında sessiz olan tarafım ilk etapta. Dinleyip beynime kazırom konuşulanları, anlamak isterim , kendimde sonuca vardığımda son konulur noktalarım
Sakin olan taraf benimdir. Az ve öz konuşurum. Fazlasına gerek yok.
😊🌹
Cevap
15Cevap
Sakin olmaya çalışırım ama başarılı olduğum söylenemez jsj
Tartışmadan nefret ederim. Ama karşı tarafa meydan vermemek adına tartışmaya girerim altta kalmam. Sakin bir şekilde tartışırım çirkefleşmem kolay kolay.
O anki ruh halime göre tavır alıyorum.
Şöyle ki anlaşılmadığım zaman pek alttan alıcı olamıyorum beni anlamayan kişiler çıldırtıyor beni.
Ama genel olarak pes ettiğim de oluyor.
Seni duymayan kulağa ses telini yormak anlamsız.
Tartışma seviyesi de önemli tartışma seviyesi düştüğü an ben orada iletişimi kesiyorum.
Cirkinlesmek aradaki saygı duvarlarını yıkmak o kişiyle dönüşü olmayan bir saygı yıkımı oluşturur.
Hiç tahammülüm yok seviyesiz ilişkilere.
Himmm en güzelini yapiyorsun ama genel olarak sakin olmak iyidir.🙂
Kimle tartistigima bagli aslinda. Normalde saman alevi gibiyim, bi ates alirim ortaligi yakarim sonra durulurum hemen ama eski erkek arkadasimla kavga ederken cok sakin kaliyordum bi tek onunla tartisirken sakin kaliyordum ztn😅
Aslında bu durum biraz tartışmanın seyrine bağlı. Çok sinirliysem ateşe körükle giderim ama o an karşı taraf benden daha fazla sinirliyse durumu alttan alabilirim.
Yapma, etme dediysem ve kişi yaptıysa dediğimin tersini, sonra gelip sen hakliymissin, ya da söyleyemez bana ama bn öğrenirsem haklı olduğumu onu uyarmama rağmen.. kaçsın bnce çünkü asla ama asla susmam, susturamaz kimse bni..
Kendi gelip pişman olduğunu, sen ahkliymissin derse iş daha da kötü olur.
allam sen koru diyenleri. dBildiğin atom bombası atarım ne fitili..
Haklıymışsın*
Benmi Halkıymışım😀
Yazım hatasını düzelttim ahshsj 😂
Tuhhh Allah kahretmesin🤣🤣
Anlaşabildiğim kadar tartışırım.. sonrasında fitil kendiliğinden sönüyor zaten.
Karşı taraf değer verdiğim birisiyse sakin olurum, durumu kızıştırmam ama rastgele birisiyse duruma göre fitili ateşlemeyi tercih edebilirim. Tercih edebilirim dememin sebebi sinirden kendimi kaybetmemin pek mümkün olmaması.
Sakin kalabilen tarafım ses desibelimle değil zekamla mat etmeyi severim daha bi keyifli
Çok kızgınsa susarım ama bana kötü bi kelime gelmişse ben kızarım söylerim ama kısa sürer
Evet biraz
Hakliysam hakkimi savunurum ama cirkeflik yapmam konuyu kapatır susarim
Teşekkür ederim beyefendi ✌️😌
Kesinlikle kavgacı tarafım hiç bir zaman sakin kalmayı basaramiyorum.🙄😑
🙄 hımm genelde elinde benzinle ateşi harlayan oluyorum
Nadiren sakin kalabilirim
Neden hep oylesin... Bence sakin kalabilmek onemlidir...
Yapı meselesi. Kendimi bildim bileli böyle bazı durumlarda sakin olabiliyorum
Anladım sizin gibi bir hanimefendi yinede sakin olsa guzel olur👍🌹
Sakin sayılırım aslında, ancak son zamanlarda daha farklı olmuşum
Canavar gibi🙄
Değiştim, hayat işte napak :/
genelde susup yatıştırıyorum ama barışma faslına geçilince tribimden geçilmiyor :D
been gazlayan tarafım genelde..
pire için yorgan yerine fabrika..
Sakin olup karşı tarafın daha fazla sinirlenmesini sağlayan tarafım
Bı soruya cevap vermem lazım 😬🤫
Tartışma esnasında genelde sakin kalmaya çalıştıkça ateşi harlayan taraf olurum 😄
Konuya hakim değilsem meseleyi uzatmak istemem. Ama konuya hakim isem uzatırim
Konusuna göre değişir her şey. Genelde sakinliği seçiyorum.
Yarışmayı hiç sevmem ama altta da kalmam eğer karşı taraf sesini yükseltiyorda ben yükseltirim kısasa kısas.
Ben de*
Bilemem 🤷♀️
Fitili atesleyen taraf kesinlikle.
Haklıysam dibine kadar.
Hmmm kafam basmadı :(
Levo fena hastayım :(
Sağolasın inşallah 🙏
Sakin kalıp karşı tarafı delirten tarafım.
Sakinim genelde alttan alırım.
İnan
Genellikle sakin kalmaya çalışıyorum.
Yer yer değişir. Haklıysam fitili değil dünyayı yakarım. Ama haksızsam da susar fırçamı yerim.
tartışmadan uzak dururum.
Ateşi fitilleyen olurum 😂
Dagitan gözü dönen tarafimdir
Sakin.
Sakin kalan
Evet. ve çok zor tabi
Fitili ateşleyen tarafım 🙁
Sakin kalan taraf.
Tartıştıkça rahatlayanım
😐😐🤦♂️🤦♂️
😃😃Yoruldum ben ya
Sakin tarafım.
sakin olan
Tahminen ne zaman bırakırsın sorularına daveti 🤔
Duruma göre değişiyor ama genelde yalan galiba
Hiç sakın kalamam
kişiye göre değişir dlcldkxlxl
sakinimdir genelde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?