Kimseye tahammül edemiyorum artık, nasıl geçer bu his?

KBB'in önündeyiz randevu almadan gelmiş muayene olacağını söylüyor sfsys. Anlatıyorum abi randevu almadan muayene olamazsınız diye ama anlamıyor. İki haftadır bekliyormuş iyi de benim yüzümde değil ki, bir ay da beklesen yine geri gönderecem🤷🏼‍♀️. Tartışarak ses yükselterek sorunu çözeceğini sanmış olmalı ki bir de o stratejiyi denemek istedi. Ben de güvenliği çağırdım. Demek istediğim şu; İnsanlarda saygı nezaket artık samanlıkta iğne gibi olmuş. Dışardan baksan dersin bu eğitimli biri meğerse tam bir cahilmiş.

Bu gün de böyle bitti.

Kimseye tahammül edemiyorum artık, nasıl geçer bu his?
Cevapla