Birinin tek bir hareketi bile kendisinden soğutuyor. Görüşmek konuşmak bile istemiyorum. Ailem için de geçerli bu. En ufak itici bir hareket uzaklaştırıyor.
Ne yapabilirim bunun için?
Ne yapabilirim bunun için?
Bende de öyle ilk gün can ciğer kuzu sarması ikinci gün hiç bir şey yok soğuyorum. Güvenmediğimden ve bağlanmaktan korkmaktan
Cevap
5Cevap
bana göre istediğin hiç bir şey geçekleşmiyor veya yolunda gitmiyordur
Evet olabilir. Son zamanlarda böyle
Artık kimse için degil kendin için yaşıyorsun hayırlı olsun
Depresyon olabilir. Düşüncelerini değiştirmen gerekiyor. Sosyallik bir ihtiyaç ve buna göre yaşaman gerek
Hiç kimseyle konuşmuyorum görüşmüyorum değil ama görüşünce tek bir hareketi soğutuyor itiyor
Anlıyorum, bu bende de var. Ben yine de etmemiz gerektiğini düşünüyorum.
Evet maalesef.
Teşekkür ederim
rica ederim.
Bir iki kişi dışında ben de herkese karşı böyleyim ve bence bu kötü değil
Hoş geldin.
* hayat * insanlar
Olabilir
normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?