Pozitif olsun olmasın, düşününce daha çok kablo kopuyor. Bir uzmandan mı yardım alırsınız yoksa kendiniz mi çözmeye çalışırsınız?

Pozitif olsun olmasın, düşününce daha çok kablo kopuyor. Bir uzmandan mı yardım alırsınız yoksa kendiniz mi çözmeye çalışırsınız?

Odayı kilitliyorum üstüme elektronikler kapının hemen ardında (Önemli 😁) Beyaz giyiyorum sonra beyaz kuşak gibi bi şey bağlıyorum belim ile kolum arası bir yere sonra oturuyorum ve gereken belirtileri gösteriyorum. Bir seansla anında etki herkes bilmez bunu eeh 😌
Kendimden ilk tabiki yardım alıyorum malum bu işin içinden geldiğimden😄
Ama kendimin yetemeyeceğini düşündüğüm durumlarda psikolog arkadaşlarıma danışırım bir telefon kadar yakınlar hiç değilse randevu derdi bile yok😄😄
Genel olarak bozulan psikoloji aslında tekrarlayan rutinlerden doğuyor. Rutinleri değiştiririm ve yeşil yapraklı sebze ve meyve tüketimini arttırırım. Yeşil doğanın ve psikolojinin harika mucizelerinden💚💚
Yeşil, kopmuş kabloları birleştiriyor öyleyse 😄 aldık bunu
Ahahah evet doğanın da harika temsili rengidir💚💚🍀☺️
Hayat bazen bizim yaşadığımız şeylere nasıl tepki verdiğimiz veya hangi bakış açısıyla baktığımızlada alakalı bir şey aslında düşünmemek lazım tek yapmanız gereken şey düşünmemek derinleşmemek ve akışına bırakmak gerekiyor başkalarını veya koşulları değiştiremezsiniz belki ama kendinizi değiştirebilirsiniz ☺
İşten 1 haftalık izin al, kamp aletlerini topla, tek başına dağlık bir alanda dere kenarına kampa git. Sıkılınca dönersin. O su şarıl şarıl akarken ateşin çatırtılarında yiyecek bir şeyler pişirmeden dönme. Doğada uyumak çoğu psikolojik sorunu çözer.
Cevap
16Cevap
Kendi kendine bozulan kendi kendine düzelsin amaaa.. an. 😃
Bazen eksikliğini hissediyorum :D sonra böyle pörtlüyor djdj
anca sevilerek olur.. gerçekten kalpten sevildiğime inanırsam ki bu da olmaz zaten.
YouTube dan psikolog videoları izleyerek 😃 kendi yöntemlerime güvenirim ve param değerli, ben kendimi eminim psikologlardan daha iyi "evet, anlıyorum" 😃✔️
Kendimi yenileyip, psikolojik olarak tazeleneceğim bir yol bulurum kendime. O an bana neyin iyi geleceğini düşünüyorsam ona doğru çeviririm yönümü.
Kendimi tamir etmeyi öğrendim. İnşş tamirdir bu. Ya iyice bozuluyorsam. Şuraya paranoya da bırakayım. 🤣
Tahta ne ola ki. 🤣

Doğal yaşamda vakit geçirmek, güzel bir manzarada kamp terapi oluyor.
Uzmanın yanında bulundum. Çok kitap okudum. Binlerce dert dinledim , binlerce çözüm bulduk. O yüzden psikolojim zor bozuluyor. Bozulsa da çözümü biliyorum hep 😂
Uzmanlar daha çok bozar. Onların yolunu tercih etmiyorum. Bi 70lik çözer ya da @GOKHANoturumactı çözer :D
Her türlü hallederiz kanka. Ya iyice bozar deliririz ya da pamuk gibi oluruz 😂
@GOKHANoturumactı oooğh :D
Psikolojimi bozanların psikolojisini bozarak tedavi oluyorum
Ben genelde tv telefon izliyorum kafamı dağıtmak için.. yalnız kalmayı tercih ediyorum.
İlaçlar ve sonra kendimi telkin edebilme kabiliyeti
Hiçbir şeyi dert etmem bu yüzden sorun yaşamıyorum dünyadaki en rahat insan olabilirim
Araba sürmek iyi geliyor bana. Sevdiğim dostlarımla bıluşmak da ap ayrı
Uzmandan aliyozda degisen bisey yok iki uc tane hap kitleyim gonderiyo
Bi ara halim kotuydu her gece ağlıyordum Annemi kaybetmiştim kedi aldim o bana iyi geldi
Kendi zihnimi yönetmeyi ve yönlendirmeyi seviyorum lakin eksik kaldığımı düşünürsem profesyonel destek alırım..
böyle bir durum kendi başına çözemezsin. uzman desteği şart. ben uzun zamandır destek alıyorum ve bu utanılacak bir şey değil. Bu adamlar/kadınlar boşuna okul okumuyor
Kendim çözemezsem uzmandan yardım almak isterim ama bir konu var o konu için 5 kere psikiyatriye gittim hiçbiri çare olamadı ilaç yazın dedim senin sorununu çözecek ilaç yok dedi
Düzelmiyor bende bosverdim
Kendimi işe veriyorum, geçiyor.
Etmiyorum , iyice bozdum böylesi daha iyi
kendim uğraşıyorum hep
Herşeyi boş veriyorum kendime geliyorum 😂
Şartlar uygun olmuyor ki
Yasin suresi dinleyerek, abdest alarak ve Kuran-i Kerim okuyarak.
Ben çözerim np djdjdj
şu an çay içiyorum tek mutlu olduğum an
Zedprex 😄
Müzik dinlerim
Gülerek sarılarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?