Boy kısa 166
Tip kötü
A101 E girdim 2 ay oldu
Hiç bi hobim yok
Üniversite yok
Lise mezunuyum
Sıfırdan hepsini geliştirebilir miyim
Tip kötü
A101 E girdim 2 ay oldu
Hiç bi hobim yok
Üniversite yok
Lise mezunuyum
Sıfırdan hepsini geliştirebilir miyim
20 yaş, kendini geliştirmek için geç değil. işte sana kısa önerilerim:
1. Eğitim: Açıköğretim veya uzaktan eğitim ile üniversite diploması alabilirsin.
2. Egzersiz:Düzenli spor yaparak sağlığını ve görünümünü iyileştirebilirsin. spor yapmaya başladıktan bir süre sonra özgüveninin artacağına eminim
3. Beslenme: Dengeli ve sağlıklı beslenmeye özen göster.
4. Hobiler:Yeni hobiler keşfet, ilgi alanlarını bul. resim yapmak olabilir, belki tarih seviyorsundur tarih videoları izlemek ya da kitapları okumak olabilir, yüzme olabilir, bir sürü şey var
5. Özgüven: Küçük hedefler koy ve başarılarını kutla.
6. Sosyal İlişkiler: Yeni arkadaşlar edin ve mevcut ilişkilerini güçlendir. spora gittiğinde arkadaşlar edinebilirsin mesela orada
.
Rica ederimm
Cevap
5Cevap
20 çok erken, sporla başla. Boyun yrak gibi kısa olabilir haklısın ama boy her şey demek değil. Tipin iyi
Evet tabiki spor ile başla derim sonra gerisi gelir
Afiyet olsun
Fake gibi durmuyor zaten
Çok erkek bile sayılır. Her şeyi değiştirebilirsin.
20 yaşın geç olduğunu düşünüyorsan git avm den atla 30 geçenler 40 ında olanlar hala umutla hayata tutunma çalisiyor siz ergenler zaten pess
Sen iste yeter kız alası olur.
Geliştirirsin. Üniversite okumak için geç değil.
Neye başlayacağına göre değişir
Yapabilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?