21 yaşındayım 4 ay sonra 22 yaşıma basıcam çok mutsuzum. Hayata geç kalmış değil miyim?

Liseyi bitireli 3-4 yıl oldu. Ailem durumları varken maddi yöndende manevi yönden de cok yıprattılar.
Sınava girdim kazanamadım konularım yetişmedi dersaneye de yazilmadigim icin ve surekli evde durup evdekilerin kahrini cektigim icin bu tekrarladı. Bayağı bir zaman inziva dönemim oldu.

şu an kendimi o kadar çok yalnız hissediyorum ki anlatamam. Benim yaşıtlarımın hayatına baktığında derin bir üzüntü ve hayal kırıklığı hissediyorum bunalıma giriyorum. Çoğu arkadaşların üniversite son sınıfa geldiler üniversite ortamı gördüler aşık oldular hedefledikleri bölümleri okuyorlar hatta bazıları evlendi iş hayatina atildi bile ben ise hala bataklıktayım kendimi çamura saplanmış araba lastiği gibi hissediyorum ne yapsam ne etsem çıkamıyorum bu senenin başında yazdan beri kendime bir söz verdim ve tekrardan ders çalışıp bu şehirden gitmeyi çok istiyorum ama bu yaşıma kadar hiçbir şey başaramadım elle tutulur hiçbir şeyin yok anım yok arkadaşım yok tecrübem yok çok durgun bir insan oldum kendimden çok rahatsızım Çünkü çok yalnızım. Sizce ben her şey için çok mu geç kaldım😔
21 yaşındayım 4 ay sonra 22 yaşıma basıcam çok mutsuzum. Hayata geç kalmış değil miyim?
Cevapla