Elıme erkek eli degmedı o kadara kadar anormal biriyim çirkin desen cırkın degıl güzel desen guzel değilim. Hayvancilik yapıyoruz günes cok guzel yakıyor cildimı. Beyaz tenlıyım ama şu an zenci gibiyim fötr falan kullanıyorum yinede yakıyor günes kremı denedim hıc yararı olmadı. Dıs gorunusumu beğenmiyorum. Evlenmek istiyorum birileri olacak gibi oluyor hıc bize söylemeden vazgecıyorlar.
Bakımlı olmadığım ıcın beğenmiyorlar herhalde ya da Hayvancilik yaptığım için cahil goruyprlar bilemiyorum cok moralim bozuluyor 20lı yaslarda olsam sorun etmıcem de 27 oldum 30 gidiyorum ne yapmalıyım?
Bakımlı olmadığım ıcın beğenmiyorlar herhalde ya da Hayvancilik yaptığım için cahil goruyprlar bilemiyorum cok moralim bozuluyor 20lı yaslarda olsam sorun etmıcem de 27 oldum 30 gidiyorum ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer