27 yaşındayım bekarım, kendimi beğenmiyorum ne yapmalıyım?

Elıme erkek eli degmedı o kadara kadar anormal biriyim çirkin desen cırkın degıl güzel desen guzel değilim. Hayvancilik yapıyoruz günes cok guzel yakıyor cildimı. Beyaz tenlıyım ama şu an zenci gibiyim fötr falan kullanıyorum yinede yakıyor günes kremı denedim hıc yararı olmadı. Dıs gorunusumu beğenmiyorum. Evlenmek istiyorum birileri olacak gibi oluyor hıc bize söylemeden vazgecıyorlar.

Bakımlı olmadığım ıcın beğenmiyorlar herhalde ya da Hayvancilik yaptığım için cahil goruyprlar bilemiyorum cok moralim bozuluyor 20lı yaslarda olsam sorun etmıcem de 27 oldum 30 gidiyorum ne yapmalıyım?
27 yaşındayım bekarım, kendimi beğenmiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla