Rotamin tam sonunda Burger King var 😂😂
Hava güzelse sahilde yürüyüşler güzel
Hava güzelse sahilde yürüyüşler güzel
Kendime göre evet o kadar hedefim yok ama
Evet aö 10 bin adım vb hesaplamıyorum yani.
Güzelmiş 😊
Evet, siz sevmez misiniz?
😇😇
Teşekkür ederim 😇😇
Cevap
5Cevap
ben yaparım evet
10b ortalamaya göre yüksek bana göre düşük.
Devam dostum, hiç durmadan. Benim ortalama adımlar 18b
Gym + en az 10 bin adim atarim genelde günde
Hic yoktan iyidir 👍🏼
Ben genelde stada çıkıp koşarım
Sahil konusu klasik, sabah sahile çıktığımda milletin denize girmesinden yürüyecek alan yok ama sende doğru olanı yapıyorsun
evde 1000 adim yeter ya
yok benkedinin pesinde koşarken 1000 oluyo he birde ev ksi var o yuzden
Ben yapmıyorum
Yapıorummmm
Hayır yapmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar