Utangaçım ama ilk defa girdiğim ortamda kendimi nasıl özgüven bombası gibi gösteririm?

Bahsettiğim ortam biraz kalabalık bir arkadaş grubu ve az çok birbirlerini tanıyorlar ama ben ilk defa gircem o ortama normalde çok utangaç biriyim ama böyle gruplara girmeden önce kendimle bi konuşma yapıyorum utangaç davranmicaksin konuscaksın diye azda olsa konuşuyorum ama yinede utangaç olduğumu fark ediyorlar şimdi gireceğim ortamdada bi anda karakter değiştirmek istiyorum sanki hiç utangaç bir kişiliğim yokmus gibi o kisiligi çöpe atmak istiyorum yardım eder misiniz bildiğiniz taktikler var mı
Utangaçım ama ilk defa girdiğim ortamda kendimi nasıl özgüven bombası gibi gösteririm?
Cevapla